Temat: Tibia vs. WoW
Zobacz pojedynczy post
stary 29-10-2010, 09:26   #15
Sheltem
Użytkownik forum
 
Sheltem's Avatar
 
Data dołączenia: 27 10 2010

Posty: 27
Domyślny

Wiesz ja jednak dalej się będę upierał, że gra stała się dużo łatwiejsza. Nawet zaryzykuje stwierdzenie, iż kiedyś postacie były naprawdę dobrze i "klimatycznie" zbalansowane.
Knight nie posiadał jakichś wtf magicznych ataków, i mocniejszych hitów w zależności od wysokości poziomu. Był po prostu defensywną puszką, mag był słabeuszem który niewiele mógł zdziałac swoją laską, jedynie wspomagał się summonami a jego prawdziwa siła tkwiła w szybko wyczerpującym się zapasie run (no chyba, że się robiło farmy druidów/sorców ) oraz spellach. Paladyn nie nosił spearów ponieważ nie wracały one do ręki jak jakiś pieprzony bumerang więc nie było możliwości biegania z tarczą. Jedynie co bardziej doświadczeni gracze nosili ją na wypadek ciężkiego ognia ale i tak nie mieli wtedy możliwości ataku. Atakował więc z o wiele większą siłą za pomocą boltów lecz dostawał ciężkie hity.

Do tego dochodzi wiele klasyków jak "trapowanie" rope placa fire fieldem bądź śmieciami, brak light hacka wbudowanego do klienta, aim bota również nie było. Ogółem ciężej było coś osiągnąć niż w dzisiejszych czasach, wymagało to więcej zaangażowania dlatego gracze mniej stawiali na no lifienie a więcej na wspólne przygody. Dziś wszystko jest mega uproszczone, postacie które kiedyś wymagały olbrzymiego skilla i zaangażowania (sorc, paladyn) dziś są ulubionymi profesjami ludzi typu "omg wbije se 20 lvl i bede kozak pker!", poprostu zakładasz chara i idziesz expić.

Zrozum nie osądzam samej gry bo wiadomo, że kod tibii nie jest nikomu nic winien ale nie można ukrywać, że dziś o wiele więcej dzieciaków zalewa światy osiągając bez trudu to co kiedyś było wyzwaniem.

Ostatnio edytowany przez Sheltem - 29-10-2010 o 09:29.
Sheltem jest offline   Odpowiedz z Cytatem