Zobacz pojedynczy post
stary 29-10-2010, 19:51   #19519
LNS
Użytkownik Forum
 
LNS's Avatar
 
Data dołączenia: 24 10 2010
Lokacja: Kraków Krk
Wiek: 32

Posty: 23
Poziom: 1+1
Domyślny

Zawsze można by było spróbować coś w tym stylu:

- Jeżeli członkowie guildi A zabiją (załóżmy) więcej niż 5 razy w ciągu miesiąca gracza Y z guildi B, albo będą asystowali przy jego śmierci, bądź zdobędą więcej niż 20 fragów na graczach z guildi B - wtedy guildia B będzie mogła założyć ''war declaration'' na wybrany okres czasu (min. 30, max. 180 dni), jednak w późniejszym czasie, żaden gracz danej guildi nie będzie w stanie opuścić swojej ''załogi''.

Oczywiście można założyć, że przy takim systemie, ludzie nie będą zakładać guildi i nie będą narażeni na grzanie PZ'ta po udanych atakach na rywali...

... otóż nie do końca;

- Jeżeli gracz X nie będący w guildi, zabije członka którejś z guildi A więcej niż 5 razy w tygodniu, bądź uśmierci choćby 15 razy członków guildi A, trafi on na ''Hunted/Black'' listę (wyłącznie danej guildi), na okres od 30 do 180 dni... w tym czasie guildia A będzie miała prywatną wojnę z graczem X.
Jeżeli w tym czasie gracz X przyłączy się do jakiejkolwiek guildi B, guildia A będzie miała wybór;
- nadal ''huntować'' gracza A za zabijanie jej członków;
- wypowiedzenie guildi B wojny, bez możliwości odmowy przez guildie B.

Asysta w tych systemach była by liczona tak samo jak zabójstwo.

Inną sprawą jest zaplanowana wojna...
Jeżeli guildia A wypowie wojnie guildi B przy ustalaniu warunków jak:
- długość wojny;
- możliwość zakończenia wojny wcześniej (poprzez zdobycie xxx fragów);
będzie (wymagana) opcja ''nagroda'' - będzie polegała ona na tych, że guildia zakładająca wojnę wystosuje kwotę do wygrania (np. 1.000.000 gp), jeżeli guildia B zaakceptuje dane warunki, połowa pieniędzy (po 500.000 gp) zostanie zabrane z kont liderów danych guildi, a zostaną one wypłacone wyłącznie po zakończeniu wojny (nie po jej rozwiązaniu). Jeżeli któraś guildia zostanie rozwiązana, przeciwna guildia otrzyma 75% (czyli zarobi 25%, przy czym drugie 25% zarobi bank - NPC).

Aby nie dochodziło do śmiesznych sytuacji powinny być z góry ustalone ''minimalne'' kwoty;
Podczas wojny między guildiami posiadającymi do 20 graczy powyżej poziomu 100 minimalna ''nagroda'' musi wynieść 250.000 gp;
20 graczy powyżej 150 poziomu - 500.000 gp;
20 graczy powyżej 200 poziomu - 1.000.000 gp.
Jeżeli w wojnie będzie brało udział więcej niż 60 osób, a choćby połowa z nich będzie miała poziom 100 lub większy, nagroda minimalna wyniesie 500.000 gp...
... pow. 150 lvl (1kk) itd.
Jednak jeżeli różnica między guildiami wyniesie 50% członków, bądź (średnio) 50% poziomów - wtedy słabsza guildia ustala wysokość nagrody, która nie może być mniejsza niż 100.000 gp, ale nie większa niż 1.000.000 gp.


Zapewne są tutaj jakieś luki, ale pisałem pod "natchnieniem".
Ja ktoś to przeczytał, prosił bym o jakąś ocenę... chociaż, może i to nie jest najlepszy pomysł, to na taki wpadłem.
Myślę, że nie gorszy niż CipSoftu.

Ostatnio edytowany przez LNS - 29-10-2010 o 19:52.
LNS jest offline   Odpowiedz z Cytatem