Zobacz pojedynczy post
stary 31-10-2010, 10:18   #52
Sheltem
Użytkownik forum
 
Sheltem's Avatar
 
Data dołączenia: 27 10 2010

Posty: 27
Domyślny

@Vil

"Za ciężkie" dla współczesnego tibijskiego społeczeństwa było wiele rzeczy które już wcześniej Ci opisywałem. Np. brak aim bota, light hacka, hotkeyów kompatybilnych z itemami, różdżek, anty-luring systemu, anty-trap systemu, możliwości ropniecia się po zaśmieconym rope placie, paru innych rzeczy których mi się nie chce wymieniać bo musiałbym sobie poprzypominać.

I nie zgodzę się z faktem tak jak ktoś już napisał (chyba w innym temacie ale na podobne argumenty), że Tibia dzięki temu jest przyjemniejsza. To tak jak napisał kolega parę razy up, gdyby dodać hotkeye w Call of Duty, klik i namierza ci na głowę a potem słyszysz gadanie "won nooby ! nie znacie się ! ta aktualizacja przecież w dobry sposób upraszcza grę". Wiadomo, że w starej Tibii było również parę kontrowersyjnych, przegiętych możliwości które potem zostały wycofane (np używanie warhammera na 8 levelowym wyskillowanym knighcie, albo ekipy 15 lvlowych sorców tłukących z sd) ale jak dla mnie sprawiało to jedynie, że gra była mniej powergamerska.

Jedyna rzecz co do której zgadzam się z Cip Softem to wprowadzenie pz we wszelkiego rodzaju portach (kto pamięta słynne parcel+fire bomb trapy wie o czym mówię). No może po głębszym zastanowieniu się uznałbym, że możliwość korzystania z zaśmieconego rope placa też była dobrym pomysłem...
Sheltem jest offline