Zobacz pojedynczy post
stary 08-11-2010, 09:59   #26
Sheltem
Użytkownik forum
 
Sheltem's Avatar
 
Data dołączenia: 27 10 2010

Posty: 27
Domyślny

Cytuj:
Oryginalnie napisane przez ponczus Pokaż post
Btw. 2 Tak mnie właśnie tknęło, czy interplay ma wyłączność na sposób poruszania się po mapie zaprezentowany w f1/f2? Bo jakby nie było przyśpieszało to grę i niwelowało potrzebę nudnego biegania z miejsca na miejsce po świecie gry. Rozumiem że każdy developer kocha swój sandbox ale bez jaj. 20 minut w te i 20 w tamte to może zirytować.
I tego właśnie brakowało mi w fallout 3 najbardziej. Nie mówiąc już o kompletnym spieprzeniu systemu V.A.T.S. zamieniając tę grę w jakiegoś cRPG/Shootera.
Ale klimat świata i tak zachowany, jak dla mnie to jeden z nielicznych sequeli starych gier co do których twórcy mogą być z siebie dumni.

Ostatnio edytowany przez Sheltem - 08-11-2010 o 10:00.
Sheltem jest offline   Odpowiedz z Cytatem