Temat: Starcraft 2
Zobacz pojedynczy post
stary 28-01-2011, 00:52   #67
Lord Dreathan
Użytkownik Forum
 
Lord Dreathan's Avatar
 
Data dołączenia: 06 08 2004
Wiek: 35
Wpisy bloga: 4

Posty: 1,520
Stan: Niegrający
Lord Dreathan ma numer GG 5945841
Domyślny

Cytuj:
Oryginalnie napisane przez Vil Pokaż post
Mylisz się. Rozgrywka w SC2 została okrojona z podstawowych elementów które doprowadziły SC1 do pozycji jaką obecnie zajmuje. Stało się tak dlatego, aby gra była komercyjnym sukcesem i przyciągnęła zarówno fanów SC1, jak i WC3 i potencjalnie sporą grupę casuali grających w WoWa itp gry niemające z RTSami nic wspólnego. I tak na marginesie wiele osób z kręgu SC1 nie może tego Blizzowi wybaczyć.
Bo ja wiem, to ze teraz jest np. inteligentny auto split, albo jednostki nie bawia sie w berka przy wchodzeniu na rampe oceniam na plus. Co prawda, przez to jest obnizony APM ( ze tak powiem, ten "realny", bo nie trzeba "skakac" przez wszystkie baraki i wachlowac talia hotkeyow od armii) Po prostu starcraft sie rozwinal, ale jakby zachowal te wszystkie "smaczki" z jedynki (dzis to w zasadzie niedogodnosci) to by zostal "zjedzony" w recenzjach i przez opinie spoleczna. Wtedy dopiero bylby lament, ze blizzard jedyne co zrobil, to wymiana czesci jednostek i nowe mapy. Zrobil to co bylo konieczne i tyle.
Zeby nie bylo, nie bronie jakos specjalnie blizzarda, ani nie ubostwiam sc, tylko dziele sie moja opinia.
__________________
Althunus, Fallen Dark, Harlequin Vito, Gutesco Vito, Acutus and Sinistril - always in my heart.

"We are falling - falling to rise"


Ukryty tekst:
[b] Pomogłem? Wkurzyłem? Mam fajny nick? Zostaw po sobie ślad w postaci NOTKI

Ostatnio edytowany przez Lord Dreathan - 28-01-2011 o 01:11.
Lord Dreathan jest offline   Odpowiedz z Cytatem