Zobacz pojedynczy post
stary 02-04-2011, 20:23   #588
Cavalerra
Użytkownik forum
 
Data dołączenia: 04 02 2007

Posty: 3
Domyślny

Witam, dzisiaj chciałem zamówić PACC'a przelewem z konta oczywiście bezpośrednio przez tibia.com. Przeszedłem przez wszystkie etapy, podałem swoje dane, zaakceptowałem regulamin i zamiast pojawić mi się strona z numerami konta i tytułem wpłaty to ukazuje mi się "Your order has been rejected because your previous order was erroneous. You cannot make further orders until your previous order has been fixed. Please be patient, we will take care of this matter as soon as possible."

Dodam, iż jest to nowe konto, spersonalizowane i niedawno zacząłem grać. Nigdy na tym koncie nie próbowałem, ani nie miałem PACC'a. Dodatkowo sprawdziłem na innym koncie i... wszystko działa jak należy. Co zrobić? Napisałem maila do Cipsoftu, ale minęło parę godzin i zero odpowiedzi.
Cavalerra jest offline   Odpowiedz z Cytatem