Zmiany w profesjach - mit czy prawda?
Witam wszystkich.
Sytuacja: powrót do gry po długiej (powyżej 3-letniej) przerwie.
Pytanie: Czy w tym czasie nastąpiły jakieś drastyczne (albo i nie drastyczne) zmiany w stosunku do tego jak wygląda gra różnymi profesjami? O co mi chodzi - gdy kończyłem zabawę klasy magiczne, zarówno jeśli chodzi o PvP, jak i PvE były w zdecydowanej przewadze - mogły po prostu więcej. Zabijanie lepszych potworków solo, robienie tego szybciej i czasami bardziej opłacalnie. PvP - jako jedyni mogli zadać tyle obrażeń w pojedynkę by zabić innego gracza. Paladyni - miłe expienie solo, jednak nieporównywalne do klas magicznych, gorzej z PvP, właśnie ze względu na często zbyt małe obrażenia. No i gdzieś na końcu metalowa puszeczka knight'a - który często nie dawał rady opłacalnie bić wielu potworków z którymi inni na tym levelu sobie radzą, bo obrażenia fizyczne są po prostu zbyt małe.
I teraz pytanko - czy te różnice zatarły się troszkę? Czy nadal da się wyczuć taką hierarchię?
Dziękuję za odpowiedzi.
Stary grzyb Vis.
__________________
"We must always fear evil men. But there is another kind of evil that we must fear the most, and that is the indifference of good men."
|