Jak możesz się wykazać np. na solo topie? Na milion sposobów - czyszcząc wszystkie creepy, odcinając przeciwnika od creepów, umiejętne harassowanie, zoning od expa, szybkie pushowanie. Możesz też wziąć teleport i aktywnie udzielać się na innych liniach. Jest masa sposobów na zademonstrowanie tego, jak dobrym jest się graczem na solo linii. Ale najważniejszą sprawą jest po prostu jak najefektywniejsze farmienie.
Zresztą, granie bruiserem (który najcześciej jest na solo topie) nie jest jakoś szczególnie wymagająca, bo taka Irelia potrafi wskoczyć w cały team, zmusić 3 ludzi do spalenia summoneri + ulti i uciec używa zabijajać supporta/sqiushy carry. Wymagająca jest gra ranged ad carry, gdzie musisz kontrolować 5 przeciwników - ich ustawienie, swoje ustawienie względem nich, potencjalne gap closery, musisz trzymać focus itd. Oczywiście, najbardziej wymagające są takie postacie jak Ezreal - który ma właściwie jedynie skillshoty i żeby móc efektywnie nim grać, musisz umieć przewidywać ruch przeciwnika.
Generalnie ciężko jest powiedzieć, jak wyglądają skillowe zagrywki w LoLu. To po prostu wychodzi w praktyce - juke na low hp, z którego wychodzisz cało, umiejętne baitowanie, poke, itp. Ja grając Soną z jednym itemem (philo stone, na regen hp + many + gold/5) + buty byłem w stanie narzucić taki poke na Lee Sina w sytuacji 1 vs 1, że gość przegrał walkę i zginął. Jest masa detali decydujących o sukcesie. LoL to wbrew pozorom nie tylko spam QWER + right click w przypadku postaci AD. To bardzo często kalkulacja i wykorzystywanie możliwości. Gdybyś miał więcej cierpliwości i zagrał więcej gier, szczególnie na wyższym poziomie, zauważyłbyś to
Widziałem jakieś filmiki na YT, gdzie jakiś high rated gracz HoNa i eks-dotowiec zaczał grać w LoLa - jego gameplay był tragiczny, nawet creepować nie potrafił
