Cytuj:
Oryginalnie napisane przez Rothes
To ja dalej nie rozumiem, dlaczego HoN nie odniósł sukcesu. To też była wierna kalka Doty, uniezależniona od programów trzecich, bez ograniczeń w stosunku do rozmiarów mapy oraz, bo nie wiem czy dokonano tego, możliwością poprawienia tych bugów.
|
Podczas wczesnej bety to HoN jeszcze w miare przypominal DotA ( z tego co pameitam wtedy kazdy bohater byl portem z doty) ale to co zaczeli robic, to wyszla nie udana hybryda. Chociazby brak przez dlugi czas orb effectow, ktore chyba wprowadzili ponad rok po premierze.
Kolejna glupota tworcow HoNa bylo dodawanie niezbalansowanych OP charow. Chociazby ulti plague ktore robilo mini-stun na kazdym targecie, stary madman, czy najbardziej debiliny char swych czasow- Chronos( void). Z kazdym hitem kradl 1 agi na podajze 5 sekund, chyba ze "odswiezyl" robiac hita ponownie.
Nie mowiac o tym ze na poczatku gra miala model platnosci placisz raz- masz wszystko. Potem dodali jakies debilne skiny itp i wszedzie pisali " bedzie mozna kupowac tylko skiny itp rzeczy, ktore nigdy nie wplyna na balans gry, poprzez dawanie przewagi graczom"
A pod koniec przeszli na model platnosci freemium. ( cos a la LoL) Starzy gracze ktorzy juz byli zli na skiny, sie okazalo ze teraz kazdy ma hona.
Oraz debilny early access. Mozesz kupic sobie "early access" Masz dostep do bohatera przez 2 tygodnie, zanim zostanie dopuszczony do kupna za punkty z gry lub dorzucony do puli kont legacy ( legacy- konto kupione za czasow, jak mozna bylo kupic hona za jednorazowa oplata)
Wlasnie m in przez takie rzeczy HoN nigdy nie zdobyl super popularnosci ( brak balansu, gdzie OP hero sie balansowalo wstawiajac jeszcze lepszego koxa) i przez rzeczy ktore wymienilem. Tworcy sami nie mieli pomyslu co robic tworzac to co tworzyli. I tyle na temat.
__________________
Althunus, Fallen Dark, Harlequin Vito, Gutesco Vito, Acutus and Sinistril - always in my heart.
"We are falling - falling to rise"