Zobacz pojedynczy post
stary 08-04-2012, 03:56   #4492
Yoh Asakura
Użytkownik Forum
 
Yoh Asakura's Avatar
 
Data dołączenia: 29 08 2004
Lokacja: Emirates Stadium
Wpisy bloga: 3

Posty: 5,817
Stan: Niegrający
Domyślny

Grałem tą nową postacią, Hekarimem, taki sobie, na pewno coś nowego, np. dziwny pasyw - dostajesz bonusowy dmg równy 10% bonusowego movement speeda (10% to początkowa wartość, później rośnie, chyba maksymalnie do 17.5%). Spamowalne Q, W z jakąś aoe aurą, która wysysa obrażenia zadawane jednostkom wokół (z dowolnego źródła) i leczy za ich % wartość (ale żeby nie dawać przegiętego sustainu na linii, jest maksymalny flat value, za jaki można się leczyć z creepów, na 3 czy tam 4 lvlu bodajże około 120 hp z minionów), może naprawdę nieźle tankować, wbijając się w środek team fightu i absorbując obrażenia + całkiem niezły anty tower diver, bo tower leczy jego obrażenia. E to bonusowy MS + mini doskok, który odpycha przeciwnika na małą odległość. Ulti to taka szarża na całkiem duża odległość, która wzywa jakichś "widmowych jeźdźców" [Hekarim może wybrać, w którym miejscu się zatrzymać, ale przywołani jeźdźcy zawsze wykorzystują maksymalny range ulta), po całej szarży taki mini fear na jednostki, które tym dostały i uciekają od Hekarima przez jedną sekundę, nie pamiętam, czy to rośnie z każdym level. Range tej szarży całkiem spory, chyba większy niż ult Shyvany, są bardzo podobne, tylko Hekarim się w nic nie zmienia. 100 magic damage na 1 lvlu z jego szarży + 50 za tych jeźdzców, ale cooldown bardzo wysoki - bodajże 2 minuty. Całkiem fajne animacje, ładny model, dobry głos, ogólnie może być niezły i mobilny jungler, ale bez rewelacji.

Ogólnie to jak wpadniesz na Hekarima z redem, to mu raczej nie uciekniesz i może być strasznie upierdliwy w niektórych sytuacjach.
__________________
Ooh to be a Gooner.
Yoh Asakura jest offline   Odpowiedz z Cytatem