Lol Duch. Właśnie o to chodzi, że każda gra Blizzarda (w odróżnieniu od innych) kładzie bardzo duży nacisk na end-game, lub inaczej mówiąc żywotność gry. W SC2/SC1 jest to cała otoczka e-sportowa, w WoW są to rajdy, a w Diablo III jest to po prostu farmienie itemów, których system głównie opiera się na randomizacji statystyk. Nie możesz tam zaoferować niczego innego, tak jest po prostu skonstruowana gra.
Porównywanie farmienia itemów w Tibii i w Diablo jest debilne. Tibia nie miała takiej żywotności przez itemy ani nie były one jej najważniejszą częścią, to był po prostu element gospodarki. Było ich relatywnie mało i podtrzymywały jedynie handel. Żywotność tibii opierała się na braku ograniczenia w poziomie postaci. Porównywanie, że to taka sama gra jak tibia bo i tu i tu trzeba jedynie farmić itemy jest bez sensu.
Ostatnio edytowany przez Rybzor - 30-05-2012 o 22:51.
|