1. Spelle dostępne od levela, a nie od mlvla
2. Strzelanie z run na Hotkey'ach
3. Wymagany minimalny level żeby móc używać broń
4. Armory itp. wyłącznie dla danej profesji
5. Dodanie Great Health Potion'ów (zamiast leczenia Uh'ami)
6. Wprowadzenie staminy
7. Przechodzenie przez ludzi (anty-trap)
8. Trening offline
9. Dodanie mount'ów
10. Ograniczenie zasiegu łuków i kusz
11. Itemy dające dodatkowe statystyki (np. armor zwiększający distance fighting)
12. Spellbooki zamiast tarcz dla magów
13. Wprowadzenie Black skull'a
14. Loota z potwora zgarnia osoba, który zadała największy dmg (nie licząc drużyny)
15. Możliwość nasycania broni żywiołami
16. Częsciowa odporność i wrażliwości potworów
17. Dodatkowy exp za wykonanie questa
18. Cooldowny na spelle
Bede rozpisywal sie tylko w konkretnych i waznych zmianach cala reszte poprostu olewam i daje ocene adekwatna do zmian. Jezeli ktos chcialby podyskutowac dlaczego tak, a nie inaczej to chetnie podejme takiej rozmowy i wytlumacze jak ja to widze.
1. 1
2. 1 - wyrownanie szans z boterami????? Jak mozna sie znizyc do poziomu ludzi oszukujacych. Trzeba znalezc rozwiazanie, a nie poddawac się i zrobic bota w kliencie.
3. 1 - dla mnie to bylo wspaniale, ze nawet gdy nie przesiedzial x godzin na expowisku to mogl uzywac nawet najlepszej broni. Jedyny problem to pieniadz

i moze jeszcze skille zeby bylo to jakos efektywne.
4. 1 - nie dosc ze klasy mamy tylko cztery to jeszcze ograniczenie i mowienie kim ma byc i co ma nosic jest dla mnie poprostu slabe.
5. 1 - beznadziejna dla Tibii opcja ktora zmienila ludzi w samowystarczalnych. Skonczyly sie trade'y o uhy do leczenia itp. To samo tyczy sie sklepu z runami. Zenada.
6. 1 - jezeli chcesz byc lepszy i poswiecic swoj cenny rzeczywisty czas - rob to! Ta opcja zostala zbudowana przeciwko botujacym i tylko i wylacznie dla nich. Dla mnie jest to niepotrzebne ani tez nie przeszkadza bo nigdy nie przekroczylem takiego limitu ale tak jak juz poprzednio mowilem - botow sie eliminuje, a nie wprowadza restrykcje dla zwyklych graczy.
7. 1 - mialo to swoj klimat i przeszkadzanie przeciez bylo na porzadku dziennym.
8. 1
9. 2 - szczerze nie mam zdania. Ani to nie przeszkadza ale tez ani to nie pasuje do Tibii. Poprostu

10. 5 - mialo to pewnie troche zbalansowac 'melasow' do postaci dystansowych. Raczej poszlo w jak najbardziej dobra strone + dodanie atrybutu 'range' do broni. Co jak najbardziej na plus bo uwazam ze atrybuty byly od zawsze potrzebne.
11. 5 - to samo co wyzej. Swietna rzecz, ze wkoncu zaczeli dodawac jakies atrybuty do ekwipunku pomijajac juz klasyczny armor10 lub dmg10.
12. 5 - nie ma to roznicy dla magow. I tak byli 'fat' nawet bez eq. Poprostu na*******acze

Po za tym spellbooki daja + do mlvla i mam podobne zdanie co wyzej wobec atrybutow.
13. 1 - totalnie nietrafiony pomysl. Nawet nie wiem co ich opetalo.
14. 1 - kradziez loota mial tez swoj pewien klimacik w tej grze

15. 0 - nie mam zdania bo aktualnie nasycanie nic nie daje wg mnie i poprostu omijalem to szerokim lukiem. Jedynie moze do domku jako dekoracja.
16. 5 - to samo co wyzej wobec atrybutow.
17. 5 - to jest to co Tibia potrzebowala od zawsze. Niekonieczne musi byc to jakis storyline napisany przez questy ale uwazam iz questy powinny dawac znacznie wiecej expa by nieco zredukowac ilosc czasu spedzana na expowiskach ktore poprostu sa monotonne. (Np. hmmm mam troche czasu ide sobie zabic 20 tysiecy rotwormow. Chyba nikt nie powie mi ze to jakas przyjemnosc?)
18. 0 - nie mam zdania. Moze i potrzebne, a moze i nie. Szczerze to nieznaczna dla mnie roznica.
Dodam tylko jeszcze czego oczekiwalem od Tibii:
- Instancje, dungeony ktore trzeba przechodzic od samego poczatku do samego konca, a nastepnie zaczynac od nowa. Zaczelo by sie nowe spedzanie czasu przy tej grze. 'Grindowanie inst' co jest oczywiscie bardzo przyjemnym i moblizujacym zadaniem.
Powstaly niby faraony ale przeciez dalo sie kampic na bosa w final roomie

Powstal niby PoI ale to nadal nie to samo.
- Upgradowanie itemow na zasadzie plusow. Np. taki magic sword +5 i dawalby moze 10 ataku wiecej. Co zbalansowalo by knightow z magami bez koniecznosci nerfienia sily zaklec magow

! Na dodatek ludzi mogli by spalac ciezki zarobiony hajs na cos innego niz tylko 'wezme supplies i s*******am na expa!'.