Zobacz pojedynczy post
stary 24-04-2014, 23:32   #3
Duch Niespokojny
Moderator
 
Duch Niespokojny's Avatar
 
Data dołączenia: 10 09 2005

Posty: 2,348
Stan: Na Emeryturze
Domyślny

1. Spelle dostępne od levela, a nie od mlvla 2 - w sumie meh.
2. Strzelanie z run na Hotkey'ach 5 - może zmniejszyło udział umiejętności w walkach, ale wyrównało szanse zwykłych graczy przeciw aimbotterom.
3. Wymagany minimalny level żeby móc używać broń 1 - sztuczna, niepotrzebna zmiana, zwiększająca na dodatek tylko przewagę high leveli nad innymi.
4. Armory itp. wyłącznie dla danej profesji 2 - ma to swoje plusy i minusy.
5. Dodanie Great Health Potion'ów (zamiast leczenia Uh'ami) 1 - w sumie to samo co 3.
6. Wprowadzenie staminy 4 - nie był to co prawda idealny sposób walki z botami i account sharingiem, ale normalnym graczom ona i tak nie przeszkadzała.
7. Przechodzenie przez ludzi (anty-trap) 5 - jeśli dobrze pamiętam, to było tylko na non-pvp, a więc zmiana w jak najbardziej dobrym kierunku.
8. Trening offline 3 - ciężko powiedzieć. Trening to zawsze była dla mnie jedna z durniejszych i oczywiście najnudniejsza rzecz w tej grze. Ale raczej poszedłbym w kierunku tego, co u paladynów - że zadając bloodhity zwiększa się skill szybciej, a więc w konsekwencji podczas ekspienia rósłby on mniej więcej tak samo szybko jak podczas treningu, co oczywiście uczyniłoby trening bezużytecznym.
9. Dodanie mount'ów 3 - takie udziwnienie, ale w sumie chyba może być
10. Ograniczenie zasiegu łuków i kusz 2 - może miało to jakieś uzasadnienie, nie wiem.
11. Itemy dające dodatkowe statystyki (np. armor zwiększający distance fighting) 5 - dobre urozmaicenie gry.
12. Spellbooki zamiast tarcz dla magów 5 - j.w.
13. Wprowadzenie Black skulla 3 - skulle to ogólnie kiepski sposób rozwiązania problemu przesadnego zabijania graczy. Ale ciężko mi wymyślić coś lepszego, więc w sumie niech będzie.
14. Loota z potwora zgarnia osoba, który zadała największy dmg (nie licząc drużyny) 5 - i tak nie rozwiązało to problemu z bossami, ale przynajmniej zmniejszyło cwaniactwo.
15. Możliwość nasycania broni żywiołami 3 - głupie było to, że nie wzmacniało to tak naprawdę broni, bo traciła przez to część swoich obrażeń fizycznych. Ale w sumie chyba ok.
16. Częsciowa odporność i wrażliwości potworów 3 - niezbyt podobało mi się to udziwnienie.
17. Dodatkowy exp za wykonanie questa 4 - to nawet sam proponowałem kiedyś na forum Tibii. Tylko liczyłem, że questy staną się, jeśli nie głównym źródłem expa, to przynajmniej alternatywą dla monotonnego expienia. Tak się jednak nie stało, bo liczba punktów doświadczenia za questy była zbyt mała (dlatego tylko 4).
18. Cooldowny na spelle - nie wiem, gdy to wprowadzono już byłem na emeryturze.

Ostatnio edytowany przez Duch Niespokojny - 24-04-2014 o 23:37.
Duch Niespokojny jest offline   Odpowiedz z Cytatem