08-03-2005, 16:35
|
#8
|
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 27 10 2004
Lokacja: Łódź
Wiek: 34
Posty: 204
Stan: Aktywny Gracz
Profesja: Paladin
Świat: Solera
Poziom: 41
Skille: 80/60
Poziom mag.: 13
|
Cytuj:
Oryginalnie napisane przez MatKus
a z moich doświadczeń wynika, że od lvl w bardzo małym stopniu (ale jednak) zależą obrażenia.
Sprbuj stanąć na rooku przed szczurem i bij go z jakiejś słabej broni lub z fista. męczysz się z nim niemiłosiernie. A teraz weź knighta, który idzie powiedzmy w mieczach i ma 10 cluba, ale za to lvl 50, i zapoluj na szczury. Będziesz je kładł na 1-2 strzały, a na pewno szybciej, niż na rooku. Wydaje mi się, że jest to jakoś procentowo dodawane do ataku, i im mocniejsza broń, tym większa różnica z levelem idzie.
Od poziomu zależy także obrona postaci, choć też w niewielkim stopniu.
Wzorów natomiast nie znam, i nie sądze, by ktoś je znał po za ludźmi pracującymi nad grą, a ci nie chcą się podzielić (i bardzo dobrze, bo dzięki temu jest o czym dyskutować  )
|
hehe administrator jak zwykle ma racje co 5 lvl dmg wzrasta o 1 nie zlaezy to od broni czy skilli itp
__________________
Dobry n00b = martwy n00b
|
|
|