Zobacz pojedynczy post
stary 22-03-2005, 19:12   #6
Marshal
Użytkownik Forum
 
Marshal's Avatar
 
Data dołączenia: 12 10 2004
Lokacja: Wrocław
Wiek: 36

Posty: 297
Stan: Aktywny gracz
Profesja: Paladin
Świat: Neptera
Poziom: 51
Skille: 78/57
Poziom mag.: 15
Marshal ma numer GG 3445181
Domyślny

Cytuj:
Oryginalnie napisane przez Seteus
przedstawie ci tu podstawową definicje..

druid - sługa i obrońca natury...

ty chesz żeby te biedaczki tą nature bronili z poison storm zapasem..

a tak wogóle niezachwiało by , a wręcz przeciwnie , każda klasa postaci am szanse wykonać annihilatora (na non pvp) zwyjątkiem druida , rozwodziliśmy sie na ten temat już na tibia.com , druidzi są osłabieni , i potrzbują czegoś , a poprzedni post to moja skormna propozycja.
Większość serverów to jednak PVP, a tam sorc nie ma za łatwo (chodź i tak łatwiej niż druid ).
Teraz popatrz: załóżmy, że Druid dostanie czar działający jak UE tylko że obrażenia są o 30% mniejsze. Jakie są teraz argumenty, aby wybrać Sorca ? Druid ma więcej kasy z run (na początku jest do dość ważne), ma czary leczące (Heal Friend, Mass Healing) i ma czar podobny do UE. I co na to Sorcek ? Pozostaje mu E-Wave i GEB z których i tak trudno trafić...
Tak po prostu jest, że druidzi mają magię leczącą, a nie ofensywną... źle Ci z tym ? Bierzesz Sorcka i nie musisz zmieniać gry...

@Meen~
Nie boję się nieczego bo wiem, że to nie ma najmniejszej szansy na wejście do gry Po prostu wyrażam swoją opinię.
Marshal jest offline   Odpowiedz z Cytatem