Fire devil - Wybitnie nieprzyjemny potwór, strzela niezwykle szybko ze swoich ognistych kul, dlatego jest bardzo trudny dla knighta. Jego słabością jest brak umiejętności widzenia niewidzialnych, przez co jest zabijany nawet przez bardzo niskopoziomowe postacie, nie opłaca się na nie polować, koszty run/boltów prawie nigdy się nie zwracają.
Minotaur mage - O ile nie jest on zbyt mocny, to potrafi mocno walić kulami energii, dodatkowo puszcza pod ciebie pola energii, dlatego miej Destroy fielda w razie gdyby zablokował wyjście. Rycerze powinni stanąć za rogiem by zwabić go tuż przed siebie i powalić jednym celnym uderzeniem, magowie powinni używać run Soulfire oraz Great Fireball, natomiast palladyni trzymać w pogotowiu runę Pełnego leczenia i osłabiać maga ze strzał bądź bełtów.
Rat

- Postrach początkujących, ten niepozorny gryzoń posłał do krainy wiecznych łowów więcej podróżników niż zniesławoiny Demon. W grupie są bardzo niebezpieczne, dlatego należy zawsze mieć gotową drogę ucieczki.
Ghoul - Są to ciała martwych rycerzy powstałe z grobów, pragnące zagłady ludzkiej, ze swoich ofiar wysysają życie, pozostawiając na swojej drodze tylko szmaciane lalki, które niegdyś były ludźmi. Rycerze powinni czym prędzej ubić ghula z miecza natomiast magowie powinni bić wręcz wspomagając się Uderzeniem mocy bądź Uderzeniem energii.
More soon
