Zobacz pojedynczy post
stary 20-04-2005, 21:00   #4
Gunir
Redaktor
 
Gunir's Avatar
 
Data dołączenia: 16 04 2005
Lokacja: Knurów

Posty: 797
Domyślny

Orc berserker:



Pozornie nie groźne, lecz naprawdę silne orki, potrafią zadawać ogromne obrażenia dochodzące czasami do ponad 160. Mają bardzo słabą obronę, więc takze my mozemy im zadawac dosyc wysokie obrazenia. Orki te są bardzo szybkimi potworami, mianowicie uzywaja Haste ucieczka przed nimi jest mozliwa dopiero ~50lvl. Będąc z nim sam na sam mamy 2 taktyki, szybką i wolną.

Szybka: Podchodzimy do niego z bronią dwuręczną o silnym ataku, i spokojnie na full atak zabijamy go. Musimy być świadomi, że jesteśmy bez tarczy i tak samo jak my mu i on nam może zadawać silne obrażenia.

Wolna: Zakładamy tarczę i broń. Ustawiamy full defensywę, i flegmatycznie zadajemy mu male rzadkie obrazenia dochodzące gora do lekko powyzej 50. Przy tym on zadaje nam obrazenia przewaznie rzadziej, dodatkowo mniejsze, czasami przekraczajace 40.

Będąc postacią magiczną najlepiej posługiwać się czarami Great fire ball lub Heavy magic missile. Jesli spotkamy 'zerki' i towarzyszace im inne silniejsze orki, warto miec przy sobie runy leczace lub przynajmniej manę.

Niskopoziomowi palladyni lepiej niech trzymają się z daleka od tego groźnego dla nich orka. Mozna je spokojnie zabijac z pomoca hmm na okolo 20lvlu, a samodzielnie z bolt'ów na około 40lvl (aby trzymac od niego dystans).

English version:

Seemingly no dangerous, treat really strong orcs can gives huge injuries nonresident to over 160. They have very weak defence, so we can too give them also enough high injuries. Orc berserkers are very quick monsters, namely they use spell 'haste' escape before them is possible about 50lvl.
Being with him alone on alone, we have two tactiss, fast and slow.

Fast: We approach to him from two-handed weapon with strong attack, and we on full attack kill him calmly. Have to be conscious, that we are without shield and even-Stephen as we him and he can give strong injuries us.

Slow: We wear shield and weapon. We place full defence, and we give him small thin injuries non-resident to lightly above 50. Thereat he gives us more mostly seldom, additionally smaller, injuries sometimes crossing 40.

Being to use magic character the best spells Great fire ball or Heavy magic missile. If we will meet 'zerks' and concurrent them different stronger orcs, it is proper to have near me healing runes or at least free mana.

Low-level paladins they better let hold on from far therefrom dangerous for them orc. It is possible calmly to kill with help of spell it heavy magic missile on about 20lvl, and individually from bolts on about 40lvl.
__________________

Ostatnio edytowany przez Kamos - 24-04-2005 o 10:15.
Gunir jest offline   Odpowiedz z Cytatem