Zobacz pojedynczy post
stary 22-04-2005, 00:46   #16
Sir Saneris
Użytkownik Forum
 
Sir Saneris's Avatar
 
Data dołączenia: 14 12 2004
Lokacja: Venore
Wiek: 39

Posty: 214
Stan: Tutor
Profesja: Royal Paladin
Świat: Harmonia
Poziom: 118
Skille: 95/70
Poziom mag.: 23
Domyślny

Jako że przeglądałem spis potworków.. postanowiłem napisać jeszcze jeden poradnik (Raul sam chciałeś za ten edit ). Postanowiłem napisać odnośnie walki z Dwarf Geomancerem... co prawda jest w dziale Potwory taktyka... ale dość zdawkowa . Więc.. zaczynam..

Taktyka walki z Dwarf Geomancerem



Geomancery to jedni z lepszych magów w Tibii. Można je najczęściej spotkać w towarzystwie dwarf guardów zwykle pod ziemią. Znaleźć je można w Dwarf Hellu, pod Mount Sternum oraz w Triangle Tower. Geomancery posługują się perfekcyjnie magią ziemi. Są bardzo niebezpiecznymi przeciwnikami.. szczególnie w grupie. Te kreatury potrafią się uzdrawiać w błyskawicznym tempie, wysysają wielkie ilości many oraz miotają głazami. Jedyną słuszną taktyką na te powory jest uderzanie w nie z SD (jako że są odporne na ogień i truciznę) i zabicie geomancera jak takowy tylko się pojawi na polu bitwy. Pozostawiony bez opieki potrafi wyssać całą manę w ciągu kilku sekund a także miotać nawet po dwa głazy naraz zabierając często powyżej 80 punktów życia. Ze względu na naprawdę wielką moc samoleczenia zaleca się aby drużyna huntująca te monstra miała blokera oraz paladyna/czarodzieja. Jeżeli blokera brak, należy mieć ze sobą runy SD. Dwarf Geomancer posiada 380 hp zatem szybkie zabicie z SD nie powinno sprawić kłopotu. Należy dodatkowo nadmienić że ten potężny mag widzi niewidzialne istoty. Za każdego Geomancera dostajemy 245 punktów doświadczenia. Możemy wylootować następujące rzeczy: 0-30gp, 0-2 pears, 0-2 white mushrooms, 0-2 bags, blank rune, magic light wand, studded legs, leather boots oraz clerical mace.

English Version:

Dwarfs Geomancers are one of the greatest mages on Tibia land. Often you can find them in dwarfs guards company, underground. You can meet them in dwarf hell, under Mount Sternum and in Triangle Tower. Geomancers perfectly using magic of earth. They are very dangerous enemies if there is group of them. Each of this creature can heal itself very fast.. as fast as drain your mana. They can also hit you with big stones. The best tactic for kill geos is using Sudden Death runes (they have immune on fire and poison) when you will just see one of them. If u will not kill him fast he will drain all your mana in few seconds and hit you with even two big stones in the same time taking you often more than 80 hit points. Since they have strong healing powers, it's good that team hunting geomancers have one blocker and pally/sorcerer. If there is no blocker, then should be taken some Sudden Death runes. Each of these monsters has 380 hp so it should be easy to kill it with one SD rune. It's also good to remember that these creatures can easily recognize invisible human. For each geomancer you will gain 245 experience points. You can also loot from them: 0-30gp, 0-2 pears, 0-2 white mushrooms, 0-2 bags, blank rune, magic light wand, studded legs, leather boots and clerical mace.
__________________
"Nie myl nigdy nieba z gwiazdami odbitymi nocą na powierzchni stawu"
Sir Saneris jest offline   Odpowiedz z Cytatem