Tracksuiter
HP:70 Summon: 300
Exp:30 Convice: 300
Odporny na: walka wręcz (nie dystansowa i magia)
Walka :w zwarciu, na dystans [rzut łancuchem który zostaje na ziemi]
Odgłosy: ARKA GDYNIA !! @&@!^#*&@^#^*#
Loot:0-1000 gp (przeszukiuje ciała) Kij, bejzbol, łańcuchy (1-50 - zawsze przynajmniej 1) DRES (armor 20)(super mega niebywale rzadko(raz na 2 miliardy słuchaczy radia maryja))
Opis : Dresiarz to koles w dresie adasia
Występowanie: Outlaw Camp( okradaja ludzi) carlin, thais, venore, kazo, edron, darama (w ab ich nie ma bo to wiocha -HAIL THAIS-)
Metal
HP: 200
Exp: 80
Odporny na: Rzut łańcuchem, magia, widzi widzialnych (

)
Walka : w zwarciu, na dystans [łuk]
Odgłosy : DIEEEEEEEE !!
Loot: Gitara elektryczna (rzadko), skórzana zbroja, kostka (plecak z 30 vol.)

piórko gitarowe (att :6 , 7 def - topór) jeśli to jest mały metal (wszystko o połowe mniejsze) to to co aktualnie potrzebujemy
Opis: Metale zadają bardzo duże obrażenia, walczą z innymi rodzajami potworów, nie zabijają summonów - odsyłają je (przywoływujący otrzymuje mane z powrotem).Metale to jedna z lepszych jednostek do expienia, posiadają cenny loot który ładnie wygląda w domku, jeśli jednak mamy do czynienia z więcej niż 2ma to nawet na 200 poziomie stanowi to mieszankę wybuchową. Nie powinno się ich zabijać jeżeli liczymy na loot ( poczekać aż bedzie szedł ktoś inny i go przyblokować)
Występowanie: Metal Caves w których można znaleść każdy metalowy przedmiot tibi i połączyć go z inną częścią (np. drewniany kij + ostrze halabardy = guardian halberd) , Okolice ghostland, cmentarze ( w nocy)