Zobacz pojedynczy post
stary 29-04-2005, 14:25   #40
Baron Kaldrick
Użytkownik Forum
 
Baron Kaldrick's Avatar
 
Data dołączenia: 06 03 2004
Lokacja: from Dwarves Lands...

Posty: 1,289
Domyślny

Cytuj:
Oryginalnie napisane przez L-fan
Nie powiedzialem, ze grafika Tibii jest trudna do zrobienia. Nie chodzi o grafike, chodzi o program. Napisanie kodu zrodlowego Tibii bylo z pewnoscia nieporownywalnie trudniejsze niz zrobienie tekstur, obrazkow i animacji. Zauwaz, ze nad Tibia na poczatku pracowalo 4 ludzi (teraz jest ich dwudziestu kilku), podczas gdy nad grami typu Diablo pracuja dziesiatki, nieraz setki ludzi.
Tibia ma żałosny kod źródłowy. Mechanika - tak jak i grafiki - zerżnięta z Ultimy, prosty gui, brak optymalizacji. Nie wspominając o tym, że obsługa protokołów jest conajmniej śmiechu warta.
__________________
Smoki powinny być okrutne, chytre, nieczułe i straszne. Ale coś ci powiem, czlowieku....
Smoki nigdy nie paliły na stosie, nie torturowały, nie rozpruwały na kawałki i nie nazywały tego moralnością.

Terry Pratchett, "Straż! Straż!"
Baron Kaldrick jest offline