Cytuj:
n3m3s!s
Ja mam swoją teorię bazującą na przemyśleniach Raynolda. Otóż moim zdaniem loot generowany jest losowo tuż po respawnie danego stworka.
Ileś tam procent na dany item. Dlatego też, w jakimś stworku możemy znaleść full rzeczy albo nic.
|
Blisko...
Część loota jest generowana w momencie respa (dlatego walcząc z walkirią, albo na rooku minosem można poznac czy dadzą zbroję)
Druga część, m. in. gp jest generowana w momencie zgonu stworka.
Każdy loot ma szansę losową że sie pojawi, gp jest zawsze od0 do x, kazda ilosc z określoną szansą losową.
Loot pojawiający się przy narodzinach stworka jest zależny od tego kto zabił poprzedni resp z tego punktu, loot w momencie zgonu od tego kto zabił obszukiwanego stworka.
A teraz wytłumaczenie głównego pytania tematu.
Im wyższy lvl zabijającego tym większa szansa procentowa każdego loota i większej ilości gp.
Nie jestem w stanie stwierdzić jak się to ma do potworów zabijanych przez kilka osób.