Zobacz pojedynczy post
stary 05-05-2005, 18:52   #7
Dwimenor
Born to Ban
 
Dwimenor's Avatar
 
Data dołączenia: 04 06 2004
Lokacja: inny wymiar
Wiek: 38
Wpisy bloga: 7

Posty: 2,783
Stan: Aktywny Gracz
Profesja: Royal Paladin
Świat: Harmonia
Poziom: 88
Skille: 87/62
Poziom mag.: 18
Dwimenor ma numer GG 7472583
Domyślny

Cytuj:
Oryginalnie napisane przez Vaxxia
Oj coś namotałeś
Siła magii rośnie o 2% za KAŻDY lvl (a nie za lvl powyżej 20), oraz o 3% za KAŻDY mlvl (a nie za mlvl powyżej 20). Z tym że gdy siła magii wyniesie mniej niż 100%, zostanie to do 100% zaokrąglone.
Można to zapisać tak:
Siła magii = (lvl*2+mlvl*3)*0.01; (lvl*2+mlvl*3)*0.01 > 1
Siła magii = 1; (lvl*2+mlvl*3)*0.01 < 1
Dla niedouków matematycznych oznajmiam ze 1 można traktować jako 100%, a 0.01 jako 1%.
Nie namotałem, tylko skróciłem wykład
Siła magii nie może być mniejsza od 100%. Jeżeli z obliczania wyjdzie poniżej tej wartości, to zostanie zaokrąglona. Dlatego sie przyjmuje: 20lv/mlv i poniżej-100%. Powyżej tego-Rośnie. (Już przy 25lv i 30mlv moża odczuć różnicę przy strzelaniu z HMM)
Cytuj:
Siła magi zależy tylko od lv i mlv. Rośnie o 2% na każdy lv powyżej 20 i o 3% na każdy mlv powyżej 20. Dotyczy to każdej profesji.
^.^
__________________
Poniższe zdanie jest fałszywe
Powyższe zdanie jest prawdziwe.
Dwimenor jest offline   Odpowiedz z Cytatem