Cytuj:
Oryginalnie napisane przez Vaxxia
Oj coś namotałeś 
Siła magii rośnie o 2% za KAŻDY lvl (a nie za lvl powyżej 20), oraz o 3% za KAŻDY mlvl (a nie za mlvl powyżej 20). Z tym że gdy siła magii wyniesie mniej niż 100%, zostanie to do 100% zaokrąglone.
Można to zapisać tak:
Siła magii = (lvl*2+mlvl*3)*0.01; (lvl*2+mlvl*3)*0.01 > 1
Siła magii = 1; (lvl*2+mlvl*3)*0.01 < 1
Dla niedouków matematycznych oznajmiam ze 1 można traktować jako 100%, a 0.01 jako 1%.
|
Nie namotałem, tylko skróciłem wykład

Siła magii nie może być mniejsza od 100%. Jeżeli z obliczania wyjdzie poniżej tej wartości, to zostanie zaokrąglona. Dlatego sie przyjmuje: 20lv/mlv i poniżej-100%. Powyżej tego-Rośnie. (Już przy 25lv i 30mlv moża odczuć różnicę przy strzelaniu z HMM)
Cytuj:
Siła magi zależy tylko od lv i mlv. Rośnie o 2% na każdy lv powyżej 20 i o 3% na każdy mlv powyżej 20. Dotyczy to każdej profesji.
|
^.^