Zobacz pojedynczy post
stary 25-05-2005, 13:51   #29
Level
Użytkownik Forum
 
Data dołączenia: 18 05 2005

Posty: 209
Domyślny

Cytuj:
Oryginalnie napisane przez Kin
Bad idea . Tibia jest odwzorowaniem Średniowiecza, czyli czasów, kiedy były kradzieże ludzie się mordowali a władze działały tylko wtedy, kiedy ktoś im posmarował.

Oj średniowiecze było o wiele bardziej skomplikowane niż sie tobie wydaje. Tibia nie jest odzwzorowaniem średniowiecznych zasad tylko pewnych zasad rpg,a rpg jest skonstuowane na podstawie kilku nagiętych do potrzeb gry zasad średniowiecznych czasów. Wbrew pozorom w średniowieczu zabijanie nie było takie proste jak w Tibii.

Jeżeli chodzi o dyskusje to moim zdaniem dobrym sposobem byłoby zwiekszenie ilości protect zone w róznych częściach mapy. Np. podobne do tego na południu Thais.

W światach pvp mozna wprowadzić utrudnienia(oprócz straty całego eq) dla graczy z czerwonymi czaszkami np. zakaz wejścia do miasta lub otrzymywania wiecej obrażeń o np.20% albo przy np.2 czerwonej czaszce całkowity zakaz wysyłania parceli(domyslacie się dlaczego) lub zdobywanie wolniej o 50% doświadczenia i sklili przez 1 miesiąc...pomysłów wiele.
Mozna byłoby na stronie tibia.com wprowadzić statystyke kto ilu graczy zabił.

Chodzi mi o utrudnienie gry dla mass pkrów. Dla mass pkrów pozostały by światy e pvp.

Postawienie guardów w miastach, którzy by zabijali pk byłoby tylko komplikowaniem gry. Własnie cała zabawa w Tibia polega na tym, że mozesz zabić innego gracza ale inny gracz może też ciebie zabić.

O ile pk jest częścią gry to mass pk traktuje jako chęć psucia gry innym graczom i takich mass pk powinno się eliminować,albo baaardzo utrudniać im gre(oczywiście nie na e pvp).
Level jest offline   Odpowiedz z Cytatem