CIP Soft zmienił swojego partnera w sprawach bankowych. Teraz mamy doczynienia z Element 5.
Chciałbym na początku zaznaczyć, że Element 5 to chyba jakaś pomyłka, a nie firma. Na ich stronie jest napisane, iż akceptują "te ważniejsze" karty kredytowe (VISA, MasterCard itd.). Jak sie okazuje - g**** prawda.
Od 3 dni próbuje bezskutecznie założyć premium account. Wypełniam wszystkie pola, wybieram MasterCard i okazuje się być ok. Dostaję maila od Element 5, że weryfikują moją kartę i zajmie to od 12 do 24 godzin. Przeważnie po godzinie dostaję kolejnego maila, którego temat brzmi:
"Payment for your order failed (..., "Tibia Premium Account for 3 months (90 days)""
Na początku myślalem, że coś źle zrobiłem. Następnie powtórzyłem czynności... Po 3 podobnych próbach zadzwoniłem do siedziby MasterCard i powiedzieli mi, że oni dostają od Element 5 informacje na temat weryfikowania mojej karty. MasterCard potwierdza, że wszystko jest ok, więc pozostaje jedynie Element 5 skontaktowanie się z CIP Softem. I tutaj sie wszystko urywa!
Czytałem na forum.tibia.com, że kilkoro ludzi ma podobne problemy jak ja. Teraz to już nie wiem co mam robić. 6 raz probowałem założyć pacca - jak sie okazuje, bezskutecznie.
Btw. O e-mailu do Element 5 możecie zapomnieć! Podają jakieś durne FAQ, które w ogóle nie ma związku z podobnym problemem. A jeżeli nie znajdziesz odpowiedzi na swoje pytanie, to można wybrać z listy temat, który jest związany z problemem. Tylko jest jeden szkopuł. Oni wysyłają auto-responder i g**** ci to wszystko pomaga.
Jestem strasznie rozgoryczony na Element 5. Jedyna sensowna droga kontaktu z nimi to telefon. Naprawdę, tym ludziom chyba coś odbija... Mieć problemy z MasterCard...?! Ech...
__________________
[bCouncil of Eldest of Friends of Honour
Proud Supporter of the Manchester United.[/b]
Antica
|