Zalety:
Z każdym nowym levelem druid dostaje 5 punktów życia, 30 punktów many i 10 capa;
Regeneracja życia 1 punkt co 12 sekund i regeneracja many 1 punkt co 6 sekund. Gdy wykupisz promocję: 1 punkt many co 4 sekundy, życie bez zmian;
Bardzo szybko awansuje w levelu magicznym(szybciej od knighta i paladyna i tak samo jak mag[sorcerer]);
Może tworzyć najpotężniejszą runę leczniczą w grze (Ultimate healing rune-UH), a także runy przydatne podczas expienia(HMM, GFB, Explosion) i kilka innych przydatnych run (Energy Wall, Soulfire, Convince Creature, itp.;
Ma przydatne czary, bardzo dobre czary spontaniczne(mana shield, invisibility);
Dobre czary leczące (np. heal friend, mass heal)
Przyzywanie potworka!!!!!!(summon creature). Może przywołać 2 potwory, które pomagają w walce(zamiast blokera);
Skillując(ćwicząc magic level) zarabia masę pieniędzy[trochę więcej niż sorcerer];
Nawet na niskim levelu może huntować mocniejsze stworki;
Amunicja do expienia jest o wiele droższa niż u paladyna;
Musi uciekać i strzelać runkami w potwory, dzięki czemu dostaje mniej obrażeń niż knight i inne profesje(tak samo jak mag);
Bardzo chętnie brani na hunty;
Wady:
Strasznie mało capa, co na niższych i średnich levelach strasznie przeszkadza;
Strasznie wolno awansuje w wszelkich skillach poza magicznych(walki na dystans, walki wręcz, shieldingu(chociaż szybciej niż mag);
Na niższych levelach expienie bardzo kosztowne(hunty się nie za bardzo zwracaja;
Na niższych levelach ciężko jest badać nieznane obszary(druid ma mało życia, więc zaskoczony szybko może umrzeć);
Druidem dość trudno się gra i trzeba mieć masę czasu...
To by było na tyle... Spisałem z poradnika
Http://forum.tibia.pl/showthread.php?t=26531 i tyle...
---------------------------------------------------
Jestem Knightem ! ! !

Mów mi ELVIS
