re: Dexter
Uwarzam ze twoja ocena punktowa postaci jest bardzo stronnicza:
1. Magia rycerza jest zalosna czyli 1/10 a nie 2
2. Dystans Knighta jest duzo slabszy od paladyna, w praktyce miejsc w kalkulatorze konczy sie przy skillach ok 45-50 (dla paladyna to duzo ponad 100 skill) czy na pewno nota duzo nizsza niz 8/10 (4-5/10?)
3. Magia paladyna jest dosyc silna (moze urzywac praktycznie wszystkich czarow runicznych) wiec tu bym podniusl troche note
4. Obrona u paladyna minimalnie slabsza (nie chodzi o wolniejszy skill tylko o to ze shielding wyrabia sie tylko i wylacznie w treningu).
5. Czym magia druida jest o tyle gorsza od sorcerera ze odebrales jej 3 punkty? UE? bez zartow, jest to czar do zabawy a nie do polowania, a SD i tak nikt na wyzszym lvl sam nie robi bo sie nie oplaca (7h zeby zrobic plecak SD warty 4k albo w ciagu tych 7h urzyc run za 100k i zarobic 200k - zysk 100k na czysto zamiast 4k).
6. Czemu czarodziej ma o tyle wyzsza obrone od druida?
W twoim rozstawieniu druid/sorcerer przegrywaja wyraznie, ale tylko dlatego ze dales 30 z 50 punktow za walke przy urzyciu broni a nie magi.
re: Kaczor
2. Druid zarabia na UH 2k w ~2 godziny (liczac z promocja), rycerzem moge zarobic 5k w ciagu godziny urzywajac 1 plecaka UH, czyli zarabiam 1k wiecej w polowe czasu.
3. Paladyn nie zadaje az tyle kazdym boltem (chyba ze ma przegiete skille), z tego co wiem na tescie wiekszosc paladynow trafiala mnie za ponizej 20-40 (zdarzaja sie wieksze, ale taka jest srednia). Do tego 150 z SD to w sumie 170 co "ture", UH rycerza na 60 lvl z 6 magic lvl leczy ok 300hp.
Podsumowujac:
Paladyn caly czas wali SD i bolty wydaje 400gp na ture i nic wiecej nie moze robic, rycerzowi minimalnie HP ubywa
Rycerz daje UH co druga ture i albo bije paladyna (jak go dogoni) albo ucieka do najblizszego PZ - na otwartym terenie to kwestja 3 minut max (1 plecak UH?) w jaskiniach paladyna latwo przyblokowac i mieczem mu kusze naprostowac. koszt - 100gp co 2 tury.
__________________
To juz koniec i nie bedzie wiecej.
|