Zobacz pojedynczy post
stary 11-03-2004, 21:59   #33
Ethnar
Użytkownik Forum
 
Data dołączenia: 09 01 2004

Posty: 37
Ethnar ma numer GG 6995110
Domyślny

No to tak:

1. Do kamieni nie trzeba żadnej broni. Hmm, w zasadzie to chyba nawet nie można . Do procy to są takie pociski: sling bullets (albo coś takiego).

2. Przy opisie przedmiotu są ew. trzy typy nawiasów:

(x,y) - ten nawias symbolizuje premię do ataku tj:
x - premia do szansy trafienia
y - obrażenia (np: '1d6+2' znaczy rzut kością k6 + 2 pkt obrażeń)

[x,y] - to jest premia do defensywy
x - szansa uniknięcia ataku
y - obniżenie obrażeń
(a może na odwrót )

{x} - specjalna premia, idzie się domyśleć o co biega po skrócie napisanym w tym nawiasie


3. Kupić można, ale gdzieś daleko. Kop wszystkie drzwi cierpliwie, zostaną w końcu te deseczki . Jak jakieś drzwi są otwarte to je zamknij ('c') i wtedy kop . Albo na kamyczki się przerzuć.
I jeszcze mały tips: kop i otwieraj drzwi zawsze z ukosa, to pozwala uniknąć części pułapek.

4. O ścinaniu drzew nic nie wiem. Pewnie się da, w końcu to ADOM .

5. Strzały grupują się automatycznie. Jeżeli jakieś dwie kupki nie chcą być razem to najwyraźniej mają powody: są to po prostu inne strzaly (np jedne są (0, 1d6) a drugie (+1, 1d6)). Musisz strzelić, żeby sprawdzić dane strzały.

6. A klikałeś Shift+Z? Tam są czary. Jak czytasz książke to masz potem napisane czy się czegoś nauczyłeś.
Ethnar jest offline