Zobacz pojedynczy post
stary 07-06-2005, 23:51   #60
khazad
Użytkownik Forum
 
Data dołączenia: 18 12 2004
Lokacja: Mahakam
Wiek: 42

Posty: 332
Domyślny

Cytuj:
Oryginalnie napisane przez MatKus
CIPowie mogli by wreszcie wpaść na genialny pomysł, na który wpadło już większość autorów gier online, i nieco pozmieniać protokół wprowadzając jakieś szyfrowanie.
ale jak zwykle jest problem. znajac zycie nie bedzie to jakis super wymyslny sposob szyfrowania. znajac zycie na zasadzie kluczy prywatnych i publicznych. sadze ze klucz bedzie generowany jak juz dla wszystkich takisam. wiec nie sadze ze dlugo pozostanie tajemnica jaki to klucz. jesli nawet bedzie dla kazdego klienta osobny klucz, to i tak w pliku tibia***** bedzie musial sie znalesc algorytm do szyfrowania/deszyfrowania.


Cytuj:
Oryginalnie napisane przez Tychanowicz
Już się pewnie martwią czy macra i MC będzie chodziło ;D

nie boj sie. teresa orlovsky gepruft. mc dziala.

edit:
poza tym ten bugfix powinien sie nazywac bugmake. jest taki "maly" bug. jesli da sie na otworzenie bpka w nowym oknie i kliknie sie na strzalke, zeby wrocic do nadrzednego plecaka to to nie dziala...
__________________
baruk khazad!!! khazad aimenu!!!

Hail Mahakam!!!


Ostatnio edytowany przez khazad - 08-06-2005 o 01:46.
khazad jest offline