Cipsoft nigdy nie popierał lootbag'ów - taka opinia już nie raz na forum tibia.com była wymieniana.
Cipsoft woli aby w jego grę grać "z duchem RPG", czyli bierzesz tyle ile udzwigniesz, wracasz do miasta się wyładować i z powrotem na hunt. Postman quest był i tak wystarczającym (moim zdaniem) ukłonem w stronę graczy.
Wszelkie pomysły na temat lootbagów niewidzialnych, na klucz, na hasło, przywiązanych do postaci itp itd NIGDY nie zostaną zrealizowane. Z jakiegoś powodu różne prefesje mają różny cap. Dla knighta m.in. jedną z przewag jest to, że może sporo dzwignąć. Po wprowadzeniu jakiegokolwiek z wyżej wymienionych lootbagów jakie będzie miała znaczenie różnica w cap pomiedzy knightem a sorcem? Odp: ŻADNE.
Knight traci jeden ze swoich "plusów".
__________________
always be prepared for unexpected...
This will make your life easier.
|