Zobacz pojedynczy post
stary 30-06-2005, 18:36   #63
Baron Kaldrick
Użytkownik Forum
 
Baron Kaldrick's Avatar
 
Data dołączenia: 06 03 2004
Lokacja: from Dwarves Lands...

Posty: 1,289
Domyślny

Cytuj:
Oryginalnie napisane przez Jagoodek
Baron-to nei paint! to w ogole nie jest program graficzny LoL, to juz jest robione w rpgm, wielkie L()L
*łup*
Spadłem z krzesła. Po pierwsze, widać powalającą pracę grafików w twoim teamie - zapewne cały sztab pracował nad tym non stop. Poza tym, już po samym screenie (o_0) można odnieść wrażenie, że gra będzie super wciągająca i innowacyjna, co dobrze świadczy o grupie programistów, zapewne harujących dzień i noc by uzyskać taki efekt. O, nie masz programistów? Grafików takoż niet?
Chłopie, w rpg makerze, afair, 'grę' robi się góra tydzień. Bo to gówno nie program jest. Chcesz zrobić na szybko grę mmo, zrób ją - jak już ktoś powiedział - w byondzie. Bo ma o wiele większe możliwości niż rpg maker. Ale i tam nie licz na coś, co ma szansę konkurować choćby z najgorszymi mmorpgami tworzonymi w visual basicu. Bo naucz się , że nie wystarczy to, że jesteś polakiem, masz mapę i 'super-tru-kewl-za***isty-pomysł' na powalającego rpg, żeby osiągnąć sukces.
__________________
Smoki powinny być okrutne, chytre, nieczułe i straszne. Ale coś ci powiem, czlowieku....
Smoki nigdy nie paliły na stosie, nie torturowały, nie rozpruwały na kawałki i nie nazywały tego moralnością.

Terry Pratchett, "Straż! Straż!"
Baron Kaldrick jest offline   Odpowiedz z Cytatem