Zobacz pojedynczy post
stary 06-07-2005, 01:31   #56
limenu
Użytkownik Forum
 
Data dołączenia: 23 03 2004

Posty: 773
Domyślny

oh plx plx! COMMENT COMMENT!
lol...

Pracki.. fajne, ale musisz poćwiczyć nad lineartem i troche nad cieniowaniem.
Co do jasnych kropek, o których była wcześniej mowa, można je robić O ILE wizualnie pasują do reszty pracy bądź mają zaznaczyć np. ostrą krawędź w stylu stożka, lecz wtedy musisz dać dookoła jakiś cień, robiący wrażenie podstawy, przestrzenności ów stożka. Wracając do lineartu, te grafiki "ala tibia" to tylko sprity do gry, więc zawsze powinny mieć czarne kontury zewnętrzne... "no, są w tibii jeszcze stare grafiki, nieposiadające tego...". Te wewnątrz natomiast powinny być raczej ciemnym kolorem rysowanego obiektu. Czarne kontury pasowały by gdyby dwie rzeczy były znacznie oddalone od siebie, bądź były tego samego koloru... jednak lepiej unikać czarnego w wewnętrznych konturach...

to tyle...
limenu jest offline   Odpowiedz z Cytatem