Mhmm... rzeczywiście, siła knighta zależy od tego czy potrafi on pokonać stalkera SOLO (pozdr. Zizu007). Jakbyś był choć w połowie tak doświadczony za jakiego prubujesz uchodzić, wiedziałbyś, że stalker co kilka(naście) sekund pojawia się na krótką chwile, żeby potem znowu zniknąć, a w chwili gdy jest widzialny to ubić go nie problem (2-3 ciosy przy średnio dobrych skillach i broni).
Porównując knighta z równym skillem distansu co paladin - knight z dobrej dwuręcznej broni (Dragon lance, Giant sword, War hammer) będzie uderzał znacznie wyższe hity niż paladin z boltów. Jednak wytrenowanie załużmy 80 skilla knightem zajmie znacznie więcej czasu niż osiągnięcie tego samego skillu paladynem. Jednocześnie knight ma straszne problemy z przebijaniem shieldingu potworów (Nie rozpracowałam jeszcze tego, ale z moich obserwacji wynika, że knight do pewnego poziomu skilli/używanej broni nie może trafić potwora w ogóle, albo za minimalne hity, a od pewnego momentu, kiedy skille i posiadana broń przekroczą jakiś poziom, zależny zapewne od shieldingu potwora, hity w tego samego potwora wchodzą jak w masło).
W przypadku palla przebicie shieldingu następuje znacznie łatwiej (ale za to istnieje szansa że bolt/strzała/spear nie trafi w potwora w ogóle i nie zada żadnych obrażeń, niezależnie od shieldingu/armora bestii. Jak widać każdy ma swoje dobre i złe strony.
Sorc - owszem uderza olbrzymie hity z sdków, jednak te runy są wyjątkowo drogie i często koszt zabicia potwora/innego gracza znacznie przewyższy przewidywalną korzyść. Ponadto sorc jest niezwykle kruchy więc wszelkie nieprzewidywane wypadki najprawdopodobniej go zabiją.
Oczywiście wszysko w największej mierze zależy od umiejętności gracza... Ktoś kupił 100 lvl na allegro, to będzie na guardach padał... Jednocześnie doświadczony gracz mający w rękach 20 lvlową postać będzie skutecznie wyżynał silniejsze potwory od w/w dwarf guarda.
__________________
Blank signature.
|