CipSoft wprowadził pewne zmiany w statusach swoich pracowników.
Byli Senior Game Masterzy, którzy teraz zostali pracownikami CipSoftu, mają rangę
"Customer Support", wszyscy pozostali Senior Game Masterzy, którzy nie pracują dla CipSoftu zostali przemianowani na zwykłych Game Masterów. Pozycja Senior Game Mastera została zlikwidowana.
Oznacza to, że teraz gdy będziesz sie skarżył na otrzymanego bana, Twoja skarga powędruje do pracownika CipSoftu, a nie do Senior Game Mastera jak było wczesniej.
Jeśli chodzi o częstotliwość pojawnia się Game Masterów, to trzeba przyznać, że pracownicy z Customer Support koszą niezłe żniwa farm-druidów oraz wszelakiej maści innych cheaterów.
Aby zwiększyć poziom walki z oszustami CipSoft zatrudnił kolejną osobę, jest to GM Tavaren, który zaczął pracować dla CipSoftu od 1 lipca. Może już niektórzy mieli przyjemność się z nim spotkać
Kolejną zmianą jest wprowadzenie pozycji
Senatora. CipSoft może zaoferować tą pozycje "emerytowanym" Game Masterom, Counsellerom i długo pracującym Tutorom. Senatorzy mają pełnić funkcje doradczą i w każdym aspekcie będą normalnymi graczami, bez żadnych specjalnych zdolności. Decyzja co do tego, kto ma zostać Senatorem będzie podejmowana wyłącznie przez CipSoft.
Podane zostały też informacje odnośnie nadchodzącego systemu walki z cheaterami. CipSoft planuje wkrótce zaimplementować nowy system moderacji forum, co pozwoli na łatwiejsze nim zarządzanie i karanie graczy łamiących zasady forum.tibia.com (swoją drogą to oni ten system już zapowiadają od ponad pół roku

).
CipSoft prowadzi też prace nad zmianami w grze, które pozwolą przeciwstawić się fali oszustw w Tibii. Zmiany te mają zostać wprowadzone już w nadchodzącym update, o którego terminie ukazania się dalej nic nie wiadomo.
Ciekawe czy zmiany CipSoftu położą kres oszustwom w Tibii...