(Ale to wciąga

)
Moim zdaniem, coś mało ogrów zostało wymienionych.
Jak poprzednio, przepraszam jeśli już były, bo normaly ogr na pewno był. A zatem:
Ogry są rasą, które szczególnie upodobały sobie tereny w pobliżach Carlin i Ab'Dendriel, nie wiadomo dlaczego.
Ogre.
HP:70
XP:25
Dmg:5-10
Odporności:żadnych
Loot:0-12 gp, studded club, rotten meat.
Odgłosy: Butalak!, Brutahi!, Hahahaha!
Opis: Zwykły ogr, mały def, mały atk. Nienajlepszy loot, dobry dla low-lvl.
Występowanie: Pobliża Carlin i Ab'Dendriel.
Ogre Warrior.
HP:130
XP:50
Dmg:10-20
Odporności:żadnych
Loot:0-15 gp, mace, ogre shield*.
Odgłosy: Hamani dah!; Ful ir sadwer! (Fajnie się tworzy język, no nie?)
Opis: Taki trochę mocniejszy ogr, loot słaby, lvlom od 8-15 może sprawiać problemy.
Występowanie: Jak poprzednio, ogry te upodobały sobie pobliża Carlin i ab'dendriel.
Ogre Archer.
Hp:150
Xp:60
Dmg:15-30
Odporności:żadnych
Loot:0-20 gp, 0-15 arrows.
Odgłosy: Hamani,tke mi awwor!; Dah, Hamani!
Opis: Ogr łucznik, można miec z nim problemy zwłaszcza że zawsze występuje z obstawą.
Występowanie: Niedaleko Carlin i ab'dendriel.
Ogre Shaman.
Hp:240
Xp:80
Dmg:20-25
Odporności:żadnych
Loot:0-30 gp, ogre armor*, magic light wand.
Odgłosy: Hamani, ite tas!; Ful de macig!
Opis: Ogr szaman, potrafi summonować węże które skutecznie zagrodzą do niego drogę, zawsze ma obstawę.
Występowanie: Okolice Venore. Jedyny typ ogrów który występuje w okolicy Venore.
Ogre Mage.
Hp:300
Xp:100
Dmg:30-40
Odporności:Magia
Loot:0-40 gp, ogre mace*, spellbook.
Odgłosy: Pau as men!; Blodaheagahehaga!
Opis:Ogr mag, znacznie potężniejszy niż ogr szaman, summonuje zwykłe ogry, potrafi rzucić czar szał bojowy* który znajduje się w jego księdze czarów, potrafi walczyć z dystansu i wręcz, gdy jest w stanie szału bojowego uderza dwa razy szybciej i porusza się dwa razy szybciej, zadaje też dwukrotne obrażenia. Potrafi się leczyć.
Występowanie: Niedaleko Thais, Carlin i Ab'Dendriel.
Ogre Leader.
Hp:450
Xp:150
Dmg:40-60
Odporności:Magia
Loot:0-45 gp, ogre armor*, ogre mace*, ogre legs*
Odgłosy: Mi sadwer wal kyl uy!
Opis: Ogr lider, w sile ustepuje tylko Warlordowi, zawsze występuje z obstawą zatem można mieć kłopoty.
Występowanie: Niedaleko Carlin i Ab'Dendriel, czasami spotykany w podziemiach.
Ogre Warlord.
Hp:700
Xp:300
Dmg:60-100
Loot:0-60 gp, Great Ogre Armor*, Double ogre mace*(niezwykle rzadko)
Odgłosy: Ogr lagine as gtare!; Hamani, daht bi ogr lagine!
Opis: Ogr Mistrz Wojenny (

) jest najpotężniejszym ogrem, może dwukrotnie zmartwychwstać, a exp otrzymujesz dopiero po tym jak ostatecznie padnie. I to nie za trzech ogrów, a za jednego. Do tego jego obstawa dość szybko się respuje...
Występowanie: Występuje w jaskini niedaleko Venore. Można się tam dostać wykopując dziurę kilofem.
Itemy:
Ogre Mace atk/def: 27/15 niezla maca, mozna uzywac przed kupnem d-hammera albo skull stafa. 70 oz.
Ogre Armor def 13 niezly armor, niestety bardzo ciężki. Można używac aczkolwiek lepiej kupić coś tańszego/lżejszego lub crown armora. 200 oz.
Ogre Shield 27 def niezla tarcza, może wypaść z warriora, niestety ciężka - waży 100 oz.
Ogre Legs def 9 dobre legi, niestety wypadają z lidera, w dodatku są dość ciężkie. 90 oz.
Great Ogre Armor def 15, niestety ciężkie bydlę. waży 250 oz.
Doube Ogre Mace atk/def 38/40 doskonała broń, niestety niezwykle rzadka. Waży 140 oz. Dzięki tej broni nawet druid by mógł być blokerem, gdyż to zwykle druidzi i sorce używają clubów.
Zaklęcia:
Bloodlust: Szał bojowy, sprawia że osoba na którą rzucono czar atakuje dwa razy mocniej, dwa razy szybciej, i dwa razy szybciej się porusza (aż strach pomyśleć co by było gdyby rzucić Bloodlust na GS'a!).
Kosztuje 800 many.
Ciekawe czy rozszyfrujecie o co mi chodziło w odgłosach, bo one MAJĄ sens

Może oprócz tych zwykłego ogra...