Temat: Guild Wars
Zobacz pojedynczy post
stary 25-07-2005, 11:11   #251
redfaction
Użytkownik Forum
 
redfaction's Avatar
 
Data dołączenia: 07 12 2003
Lokacja: Tychy

Posty: 273
Stan: Aktywny Gracz
Imię: ?
Świat: Kamadan!
Poziom: ?
redfaction ma numer GG 4524829
Domyślny

Cytuj:
Oryginalnie napisane przez Ojczul1
tak o to ja bedne gral nekro albo rangerem jesli mozna prosze o zalety i wady tych profesji
No to tak:

Nekromanta - Nekromanci są mistrzamy mrocznej sztuki opierającej się na duchach umarłych oraz samej śmierci by pokonywać przeciwników i tworzyć z ich martwych ciał swoich sługusów. Poprzez poświęcenie swojego życia oraz klątwach mogą oni zadać ogromne obrażenia tym którzy staną z nimi do walki.Martwi i umierający przeciwnicy stają się niechcianymi sługami w ich rękach.

Atrybuty Nekromanty:

Soul Reaping - (dostępny dla nekromanty jako klasy podstawowej) Soul [/Reaping pozwala Ci pobierać energię kiedy kreatura blisko Ciebie umiera

Curses - Ten atrybut zwiększa efektywność i czas trwania klątw, które redukują efektywność twoich przeciwników w walce

Blood Magic - Blood Magic zwiększa czas trwania i efektywność czarów które kradną życie z Twoich przeciwników i owe życie dostarczane jest Tobie

Death Magic - Zwiększa czas trwania i efekt skilli które zadają obrażenia od lodu i śmierci twoim przeciwnikom


Ranger - Leśni strażnicy są niedoścignieni w swoich umiejętnościach osiągania celu wykorzystując do tego naturę i otoczenie. Naturalne rytuały pozwalją im manipulować otoczeniem, co bardzo przeszkadza ich przeciwnikom. Specjalizują sie w broni dystansowej, która jest bardzo efektowna w miejscach takich jaki mosty i klify. Strażnicy wykorzystują również swoje otoczenie do zaskoczenia swoich przeciwników. Tylko oni potrawfią zauroczyć zwierze, które towarzyszy im podczas bitew i podróży otrzymując doświadczenie i zdobywając poziomy przez cały czas.

Atrybuty Rangera:

Expertise -(dostępny dla rangera jako klasy podstawowej) Punkty zainwestowane w tę umiejętność obniżają koszt energii Twoich ofensywnych umiejętności, pułapek.

Beast Mastery - Beast Mastery polepsza podstawowe obrażenia zadawane przez Twojego chowańca

Marksmanship - Ulepszając Marksmanship zwiększasz podstawowe obrażenia zadawane za pomocą łuku i jego skilli.

Wilderness Survival Wildernes Survival polepsza postawe obronną, przygotowanie i pułapki.

To chyba wszystko żadną z tych klas jako podstawową nie grałem ale mam rangera jako drugą profesje (dużo z niej nie korzystam ).
redfaction jest offline   Odpowiedz z Cytatem