Zobacz pojedynczy post
stary 25-07-2005, 17:00   #1
Dr. Omader
Administrator
 
Dr. Omader's Avatar
 
Data dołączenia: 05 01 2004
Lokacja: Happyland :)
Wiek: 39

Posty: 4,290
Stan: Na Emeryturze
Profesja: Master Sorcerer
Poziom: 104
Domyślny Ostatnie informacje o update!

CipSoft zaprzentował nam ostatnie informacje przed update... Data samego update nie jest jeszcze znana, ale mimo, iż nowy teren jeszcze się nie wynurzył wiemy o nim bardzo wiele.

W Tiquandzie spotkamy 3 nowe "główne" rasy potworów. Są to Jaszczury, Małpy i Dworc'owie.

Jaszczury:

W głębi dżungli poszukiwacz przygód odnaleźć może siedlisko jaszczurów nazwane Chor. Żyją oni w chatach z trawy i drewna, sypiają na komfortowych matach. Jak dla większości gadów, ciepły i wilgotny klimat dżungli okazał się dla nich idealny. Jaszczury mają pochyłe, muskularne ciała. Ich głowy są małe, szparkowate oczy lśniące, mają rozdwojony język i ostre niczym brzytwa zęby będące straszną bronią. Ich niesamowita zręczność czyni ich bardzo szybkimi wojownikami, a ich instynkt zapewnia im morderczą determinację w walce.

Dawno temu, żyły one w miejscu zwanym Cha'zzar, gdzie te wysoce inteligentne stworzenia zbudowały świątynne miasto o niesamowitym rozmachu architektonicznym. Ich inteligencja połączona z nadzwyczajnymi atrybutami fizycznymi pozwoliła tej rasie rządzić dżunglą przez wiele stuleci. Udało im się nawet zmusić żyjące w dżungli małpy do służenia im, ucząc ich prostych czynności takich jak sprzątanie, przygotowywanie żywności czy dostarczanie surowców .

Niestety, jaszczurza społeczność naznaczona była zajadłą rywalizacją pomiędzy kastami magów i wojowników. Zmagania obu sił doprowadziły w końcu do wojny domowej. Jedna bitwa goniła drugą w wyglądającej na niekończącą się potyczkę, w której szala zwycięstwa przechylała się z jednej strony na drugą. Zajęte walką, jaszczury nie zdołały zauważyć niepokojów jakie nastały pośród ich małpich sług. Kiedy w końcu zorientowały się że małpy mają zamiar rozpocząć rewoltę dla oswobodzenia swojej rasy z kajdan tyranii, było już za późno. Jaszczury, osłabione przez ciągłe bitwy wewnątrz własnej rasy, zostały szybko pokonane przez rozszalałe małpy. Garstka która przeżyła uciekła ze swojego miasta i uszła to dzikiej dżungli.

Oto zdjęcie kawałka nowej osady Jaszczurów:


(kliknij w obrazek, aby zobaczyć powiększenie)


Ponieważ jaszczuroludzie uważali swój nowy dom za tymczasowe rozwiązanie, nie byli zbyt chętni do budowania nowego miasta. Dodatkowo, zostawili za sobą większość swojego dobytku, więc ograniczyć musieli się do materiałów które mogli znaleźć w dżungli. Ciągle zszokowani ostatnimi wydarzeniami, jaszczurzy magowie i wojownicy zgodzili się odłożyć wewnętrzne spory na bok. Jako symbol ich zjednoczenia zdecydowali się zbudować nową świątynie, podobną do tej w Cha’zzar. Rezultatowi ich wysiłku brakowało elegancji i wspaniałości ozdób ich słynnego miasta, ale było to najlepsze co mogli zrobić z użyciem dostępnych im surowców.

Małpy:

Są trzy odrębne podgatunki małp zamieszkujące ruiny miasta Banuta. Kongra - przypominają goryle. Są znacznie silniejsi i roślejszy od pozostałych dwóch gatunków, zwanych Sibang i Merlkin. Merlkiny są najbardziej kolorowymi a zarazem najinteligentniejszymi z małp. W walce polegają głównie na prymitywnej, acz skutecznej formie magii. Wreszcie Sibangowie są najmniejszym z gatunków. Są najzręczniejszymi pośród małp, i jedynie kilka stworzeń w dżungli może mierzyć się z ich niesamowitą celnością w rzucaniu kokosami i kamieniami.

Oto rysunek jednego z przedstawicieli nowej rasy małp, nazywa się on Sibang i jest najzręczniejszym stworzeniem zyjącym w Tiquandzie!


(kliknij w obrazek, aby zobaczyć powiększenie)


Przyjazne i towarzyskie z natury, małpy nigdy nie były zainteresowane walką między sobą czy z innymi mieszkańcami dżungli. Polegając głównie na obfitych dostawach owoców oferowanych im przez dżunglę, nigdy nie musiały rywalizować o pożywienie. To jednak zmieniło się gdy pierwsze jaszczury pojawiły się w dżungli. Nie posiadając błyskotliwej inteligencji jaszczurów, małpy zostały szybko przytłoczone i zmuszone do pracy jako słudzy.

Jednak wśród jaszczurów panowała niezgoda, a w końcu doszło między nimi do walk. Korzystając ze słabości swoich panów którzy żyli w stanie ciągłej wojny domowej, małpy przeprowadziły udaną rewoltę. Jaszczury zostały wygnane ze świątynnego miasta Cha’zzar i uciekły do dżungli.

Przegoniwszy jaszczury, małpy uznały miasto za swój nowy dom. Nawiązując do nazwy swojego ulubioneg smakołyku, czule nazwali swoje nowe miasto Banuta. Niestety jednak nie zainteresowały się zdobyczami kultury swoich byłych panów - piękne kamienne budowle popadły w ruinę kiedy dżungla zaczęła odbierać to co od zawsze było jej własnością. Dziś, niewiele pozostało z dawnej chwały Cha’zzar, prócz szeregów zarośniętych ruin.

Lata jaszczurzej niewoli pozostawiły trwały ślad w małpiej naturze. Nie tylko zaciekle bronią oni swojego nowego domu przed intruzami, ale zaczęły nawet atakować i plądrować inne osiedla. Najbardziej obiecującym celem ich ataków jest oczywiście Port Hope, którego mieszkańcy doświadczyli wielu napadów w czasie których małpy ukradły ile tylko potrafiły i spowodowały totalny chaos.

Dworc'owie:

Dworc'owie są liliputami - kanibalami żyjącymi w osadzie zwanej Trapwood znajdującej się głównie pod ziemią. Są hybrydową rasą, mieszanką orkowej i krasnoludzkiej krwi (z ang. Dwarf + Orc = Dworc). Dworc'owie zostali celowo wychowani przez nieznany klan orków i pewnych krasnoludzkich więźniów, aby służyć jako kopacze w kopalniach. Wyhodowano ich tak wielką ilość, że w końcu stali się własnym, odrębnym gatunkiem. Klan orków próbował uzyskać dla siebie posiadłości w dżungli, ale szybko padł ofiarą zarazy. Dworc'owie, którzy od początku żyli w dżungli byli już zaadaptowani do nowego środowiska, więc przeżyli. Ciągle kierowani wrodzonym instynktem do kopania, dworc'owie zbudowali podziemny system jaskiń gdzie utworzyli swoją nową krainę.

Są skrajnie odporni na wszelkie trucizny, i szybko odkryli swoje unikalne zdolności w tej dziedzinie. Zaadaptowali imponujący kult trucizny która stała się ich najgroźniejszą bronią. Ich proste narzędzia walki stały się śmiertelnym zagrożeniem gdy połączono je z trucizną.

Społeczność dworc'ów dzieli się na trzy klasy. Łowcy skór są najmocniejszymi wojownikami. Ich męstwo w bitwie jest zaskakujące, biorąc pod uwagę ich niski wzrost. Jadowici strzelcy (oryg. venomsnipers) ostrzeliwują wrogów z niesamowitą celnością zatrutymi strzałami używając drewnianych dmuchawek. Wreszcie, ich mistrzowie voodoo władają wysoce unikalną formą magii, sławną pośród czołowych ekspertów w sprawach magii, ze względu na swoją spektakularność i często zaskakujące efekty.

Oto jeden z Dworc'ów przechadzający się po dżungli. Widzimy też nowe zwierzęta, jak np. Pandy mówiące "Brrrr". Widocznie im zimno o tej porze roku


(kliknij w obrazek, aby zobaczyć powiększenie)

Można już poczuć wilgotny klimat dżungli Tiquandy... Update nadejdzie wkrótce! Przygotuj się na niego i kup Premium Account już dziś!

Inne zdjęcia z update można zobaczyć na www.tibiabr.com i na www.tibianews.net

Przypominam, że daty wyjścia update nie zna nawet CipSoft, bo nie wiedzą na kiedy dokładnie ukończą update. Dlatego radze podchodzić sceptycznie do jakiś informacji od "kolegi, który zna GMa"

Tłumaczenie opisów ras przygotował Dabek

Ostatnio edytowany przez Dr. Omader - 25-07-2005 o 17:36.
Dr. Omader jest offline  

PAMIĘTAJ! Źródłem utrzymania forum są reklamy. Dziękujemy za uszanowanie ich obecności.