Cytuj:
Oryginalnie napisane przez n3m3s!s
Z mojego doswiadczenia wynika ze dwa raty + inny gracz dają szybszy wzrost shieldingu. Zwroc uwage ze po ugryzieniu przez dwa raty (dwie chmurki) otrzymujesz cios ze spera, który: moze byc do krwi, na armor lub tarcze (trzecia chmurka). Dopoki trenowalem z jedym ratem mialem miedzy shieldingiem a distem roznicy 20+, jak zaczalem trening z dwoma ratami zminimalizowalem roznice do 15. (jeszcze biorac pod uwage hunty gdzie shielding nie rosnie)
To jest bardziej niz pewne. Chwila nieuwagi i nie ma monka. Btw: takie skille u palladyna sa niemozliwoscia  No chyba ze zaczniesz trenowac np Sword fighting to byc moze, po ilustam tygodniach treningu ten shielding ci sie zrowna z distem.
Ale po co sie bawic i zakladac taki sprzet, przeciez na dwarven shield kazdego stac.
Na monku mozesz trenowac nawet na skillu 100, po prostu to od ciebie zalezy jak dlugo on wytrzyma.
Zdecydowanie bardziej oplacalne od ghouli sa wyminione w poradniku Dwarv Guardy, dlaczego:
Lepszy loot, co za tym idzie wiecej kasy. Wiecej expa. Wiecej respów, co za tym idzie zadziej zajete. Fakt ze na guardy musisz miec niezlego skilla zeby caly hunt byl oplacalny.
Uzasadnij dlaczego?
|
Wszystko wporzasiu ale jest jedna sprawa
Tekst podkreslony przez, ktory wprowadzasz w blad otoz ta 3 chmurka jest wtedy gdy ktos rzuci spearem np podczas treningu ale jego rzut w ogole bedzie niecelny. Strzal ten nie pada na tarcze, po prostu nie trafia !! Teoretycznie daje to wiekszy procent na przyrost shieldingu. Gdy rat trafi np w zbroje to jest szansa ze przejmiesz spear na tarcze dlatego jest ta roznica choc powinna byc niewielka!!!!
To wynika z moich obserwacji ;]
I chyba tak to wyglada jesli nie to sry za zamieszanie,
So~