Pomysłów trochę brak... w połowie drogi do lvl 14 (wiem że cienko... ale gralem w warcrafta III) ale trza się wziąć do roboty. Mam tylko nadzieję że jakiś admin patrzy na moje wypowiedzi? Albo przynajmniej twórca tematu -.-.
Mam nadzieję, że to co piszę, brzmi sensownie.
Kończę ten przydługi wstęp i zabieram się za propozycje nowych potworków.
Przydałoby się 'trochę' więcej nieumarłych, nieprawdaż? A zatem...
Confessor (wyznawca)
Hp:50
Xp:30
Loot:0-10 gp, magic light wand.
Odporności:brak
Walka:dystansowa, dmg 7-8.
Specjalne:brak
Opis: Wyznawca zawsze przebywa w okolicy silniejszych nieumarłych. Jest ich wsparciem i osłoną. Zawsze stara się zasłaniać swym ciałem potężniejszych nieumarłych.
Występowanie: Podziemia, w pobliżu nieumarłych.
Skeleton warrior.
Hp:100
Xp:50
Loot:0-20 gp, broken sword, bone shield.
Odporności: Brak
Walka: Wręcz, dmg 8-10
Specjalne: Brak
Opis: Szkielet wojownik to taki mocniejszy szkielet. Może wstąpić na ziemię tylko przywołany przez Nekromantę.
Występowanie: Podziemia.
Skeleton Mage.
Hp:140
Xp:70
Loot: 0-30 gp, LMM wand*, blue cape.
Odporności: Magia
Walka: Dystansowa, dmg 10-15
Specjalne: Przywołuje szkielety.
Opis: Szkielet mag, możesz go spotkać tylko jeśli nekromanta go przywoła. Przywołuje szkielety, może okazać się upierdliwy, zwłaszcza gdy nekromanta przywoła paru takich kolesi.
Występowanie: Podziemia.
Adept Necromancer.
Hp:200
Xp:90
Loot:0-40 gp, Spell Book.
Odporności: Magia
Walka: Dystansowa, dmg 10-20.
Specjalne: Przywołuje szkielety wojowników i szkielety magów.
Opis: Adept Nekromanta, poprzez przywoływanie szkieletów wojowników i szkieletów magów (które przywołują normalne szkielety) może być BARDZO groźny. Ma mały dmg ale jak przywoła hordę szkieletów które go zasłonią... Można mieć deda. Kiedy adept zginie będzie można podnieść spellbook z zaklęciami: Summon Skeleton Warrior* i Summon Skeleton Mage*.
Występowanie: Podziemia.
Więcej niestety nie wpadło mi do głowy, jest mi z tego powodu bardzo przykro i czuję się zmuszony przeprosić wszystkich użytkowników forum.
Jeszcze zostały przedmioty i czary:
Przedmioty:
LMM wand - Będziesz mógł tą laską miotać LMM'y. Ma 100 ładunków. Można wziąć, bo wypada prawie zawsze a jak się spotka nekromantę to szkieletowi magowie stają się nagle BARDZO mile widziani
Czary:
Summon Skeleton Warrior - kosztuje 400 many. Po prostu przyzywasz szkieleta wojownika ;P
Summon Skeleton Mage - kosztuje 500 many. Przyzywasz tym zaklęciem szkieleta maga, który może przyzywać zwykłe szkielety. Szkielety przywołane przez szkieleta maga nie liczą się jako twój summon. Bardzo przydatny summonik.
*EDIT: Jak słysznie mi zwrócił uwagę Kamol100 - nekromanta już jest... w związku z czym bardzo przepraszam, lecz po prostu działam pod wpływem pomysłu. Proponuję zatem go zostawić, ale po prostu zmienić nazwę

. Gdyż hp, xp, loot, itp. ma trochę inne niż 'zwykły' nekromanta.