Temat: Hydry i loot.
Zobacz pojedynczy post
stary 10-08-2005, 13:39   #9
Vil
eX Moderator
 
Vil's Avatar
 
Data dołączenia: 13 11 2004
Lokacja: Helsinki
Wiek: 40

Posty: 4,623
Vil ma numer GG 3989309
Domyślny

moje wrazenia ( 53 ms ) :

-mag nie ma w Tiquandzie czego szukac ( poza hydrami )
-totalna glupota jest wprowadzanie stworkow majacych 3x tyle hp ile daja expa - nie oplaca sie teog bic z run, zwlaszcza ze 0 lootu
-malpki sa zabawne ale raczej tylko dla rycka
-strzelajace roslinki to parodia ( wbijesz sie na 2 - mozesz pasc, jedne odporne na hmm, expa cale !25! )
-dworki wprowadzono chyba tylko po to zeby nie bylo ze nic nie wprowadzili
-dzungla wyglada pieknie ale po 10 minutach czlowieka szlag trafia od chodzenia po skosie ( bo drogie blokuja tysiace slicznych kwiatuszkow )
-Port Hope - miasto trapow ( wszystkie korytarze szerokosci 1 kwadratu, nie mozna z nich zejsc lewitacja )

ogolnie - kicha ( _oprocz_ hydr ) , update zdecydowanie pod knighta ( nawet pomijajac zmiany antycheaterskie ), watpie jednak czy nawet on bedzie korzystal z nowych terenow
__________________
Vil jest offline