Jeżeli masz lagi lepiej graj knightem bo gdy bedziesz miał jakiegoś dłuższego to oczywiście wiecej wytrzymasz niz pall. Plusami knighta jest to że nosi tarcze w przeciwieństwie do pall, ale każdego potwora musi bić z bliska czyli taki witch dla rycerza to dość spory przeciwnik (pod względem straconego hp) bo wali na dysta i ucieka, knight także traci mase uh'ów i eq powinien miec dobre z wiadomej przyczyny co też jest drogie. Co do palladyna może bić potworki z dysta ale jak będzie miał laga może się to żle skończyć i wtedy exura vita czy mana shield nie pomogą, ale jak nie masz lagów gra nie jest trudna bo gdy zaatakują cie ds'y albo zerki większą grupą uzywasz niewidki i po ptakach. Co do eq to nie musi byc za dobre przeważnie pallowie posiadaja k-legs, blue robe, cruz helmet i oczywiście bohy, ale pieniadze szybko na strzały/bełty schodzą. Kolejna wadą pala jest noszenie amunicij, nie ma on zbyt wiele oz. co sprawia że co chwila trzeba sie wracać do miasta po nią. Zaletą duż jest oczywiście magiczna strona pall która przewyższa paro krotnie knighta, ale palladyn z 40 lvl i 15 mlvl nie za duzo zdziała z SD, więc reasumując przy wyboże postaci kierował bym się lagami i czy mam czeęste i długie (lepiej knight), czy sporadyczne i krótki (oczywiście pall). Oczywiście wszystko zależy od umiejętności gracza.
Mam nadzieje że choć troche pomogłem dokonać wyboru.
__________________

Siddhart - My Dice
Ostatnio edytowany przez *Nitro* PL - 29-08-2005 o 20:16.
|