Witam ponownie. Widzę, że niewiele osób jest zainteresowanych moim pomysłem no i wiem dlaczego
Przeciesz miałem wypisywać potwory, a nie pomysły
A! i sory za literówkę - na ZACHÓD od Tiquandy, a nie na wschód. Na wschodzie przeciesz jest Darama.
Potwory na Miragii:
Ice Brick
HP: 15
EXP: 3
Odporność: Snowball
Loot: 0-7gp, a vial of water
Uwagi: są szybkie, bo zamiast chodzić - ślizgają się.
Glass Troll
HP: 55
EXP: 25
Odporność: widzi niewidzialnych
Loot: 0-25gp, leather boots, 0-3 meat
Specjalne: Strzela szklanymi strzałami (glass arrows).
Robbo
HP: 120
EXP: 75
Odporność: Trucizna, glass arrows, widzi niewidzialnych
Loot: 0-50gp, chain armor, crown helmet (bardzo rzadko)
Opis: Te małe robociki są niezwykle niebezpieczne z dystansu, ponieważ strzelają trującym laserem, który potrafi zabierać z początku nawet po 50 HP.
Cannon
HP: 200
EXP: 120
Odporność: Energia, Ogień, Paraliż
Loot: 0-10 cannonball, 0-5 burst arrows, iron, dark helmet (rzadko)
Wormoth
HP: 230
EXP: 140
Odporność: Trucizna, widzi niewidzialnych
Loot: 0-10 meat, ham, viking helmet, shortsword, katana, small emerald (bardzo rzadko)
Specjalne: Podobnie, jak Rotworm ma połowę ciała w ziemi, gdy zobaczy ofiarę - potrafi czasami pędzić do niej szybciej, niż GS. Kiedy już znajdzie się koło niej, kąsa ją zadając bardzo silne obrażenia, a przy tym truje (jego trucizna zabiera na 2x 65 HP, 3x 30 HP, 2x 15 HP, 1x 5 HP, 5x 1 HP. Polecany wyspecjalizowanym sorkom i drutom przynajmniej z 30 lvl.
Poison Slug
HP: 278
EXP: 155
Odporność: trucizna
Loot: 0-50gp, ham, meat, glass bag > 0-3 torchs, 0-3 poison arrows)
Specjalne: Łatwe do pokonania, bo trują zaledwie, jak Poison Spidery, ale załatwia się je długo. Bardziej nadają się do zbierania z nich kasy, niż do expa, ponieważ atakują stadkami po 5, po 10 na raz
Miragian Elf
HP: 300
EXP: 180
Odporność: trucizna, paraliż, glass arrows, widzi niewidzialnych
Loot: 0-15 gp, Crystal Helmet (unikat - bardzo rzadko)
Specjalne: przywołuje elfy (zwykłe)
Mirabile Mud
HP: 320
EXP: 255
Odporność: Trucizna, ogień, paraliż, widzi niewidzialnych
Loot: Po jego zabiciu wysypie się z niego 3-10 Slimów, sam nic nie daje
Specjalne: zostawia po sobie poison gas i mystical fire, potrafi w czasie walki przywoływać sobie Slimy, ale rzadko to robi
Vidmo
HP: 450
EXP: 390
Odporność: Trucizna, Ogień, Paraliż, SD, widzi niewidzialnych
Loot: Po zabiciu znika, przywołując 7 Ghouli i 2 Giant Spidery
Specjalne: W czasie walki przywołuje: Ghoule, Crypt Shamblery i duchy. Można go załatwić praktycznie tylko runami typu HMM. Jest niewidoczne, jak Stalker, zamienia się w: Skeletona, Ghoula, Ghosta, Crypt Shamblera, Mumię lub Banshee.
Lonelly Soul
HP: 455
EXP: 400
Odporność: widzi niewidzialnych
Loot: znika i nie zostawia po sobie śladu
Specjalne: przywołuje 5 duchów w jednej chwili
Już niedługo część druga "Potworów z Miragii"
Pozdro.