Temat: Faq
Zobacz pojedynczy post
stary 30-08-2005, 16:54   #191
Imi18
Użytkownik forum
 
Imi18's Avatar
 
Data dołączenia: 01 05 2005
Lokacja: Racula
Wiek: 32

Posty: 8
Stan: Aktywny gracz
Imię: Borsuq
Profesja: Paladin
Świat: Secura
Poziom: 22
Skille: 61/45
Poziom mag.: 10
Imi18 ma numer GG 9408556
Domyślny Problem

Eee... na poczatku admin matkus powiedzial ze mozna miec tylko 2 summony lub convicy, tylko 2. Otoz stojac kiedys przed depo na elysii zobaczylem jak jakis high lvl druid PACC zsummonowal orka berserkera i atakowal ludzi i sie chwalil ze ma zerka. pozniej zsummmonowal stone golema i niechcacy zabil jakiegos kolesia. po kilku minutach (wypil kilka fluidow) zsummonowal 3 summona orka spearmana!!!! ale niestety tamten zabity przyszedl druga postacia i niezle mu wp******il i zabil mu summony. JAK to mozliwe ze przyzwal 3 potwory?? odpowiedzcie plz!!!!
Imi18 jest offline