Mylisz sie
Dzwonilem na infolinie Neostrady parokrotnie, masz racje, ze siedza tam niekompetentni studenci (ale na pewno bardziej sie orientuja jak ludzie na blekitnej linii). Jesli bardzo bedziesz naciskal przelacza Ciebie na dzial techniczny i wtedy juz rozmawiasz z osoba, ktora naprawde wie o co chodzi !
Druga sprawa !
Masz racje router nie nalezy do TPSY, ale TPSA z niego korzysta i ma wplyw na to kiedy zostanie naprawiony. Moze po prostu pisac reklamacje, narzekac, poganiac. Zerknij sobie na kampanie operatora Telia ze Szwecji (korzysta z tego samego routera, dlatego czesc Szwedow takze ma lagi).
Jedyna instytucja, ktora moze zareagowac, moze nie naprawic ale przyspieszyc naprawe jest wlasnie TPSA (lub w ostatecznosci zrezygnowac z uslug tego routeru). Ludzie glownie wrzucaja na CIPow i wlasnie w tym newsie o to chodzilo. Bo jesli kogos jest wina to na pewno nie CIPow.
Thor
|