Zobacz pojedynczy post
stary 12-09-2005, 22:55   #12
Quodion
Użytkownik Forum
 
Quodion's Avatar
 
Data dołączenia: 01 03 2005
Wiek: 34

Posty: 58
Stan: Niegrający
Profesja: Royal Paladin
Domyślny

No i co można powiedzieć? Dzielenie postaci było, jest i będzie. Nie ważne jak będziemy z tym walczyć, to i tak będą dzielić konta dalej. CipSoft próbuje to wyeliminować, ale jak? Jeżeli wspólni gracze mają takie same IP (bo grają w jednej klatce itp.) to nawet jak będzie postać 24/h w grze to nikt mu nie udowodni account sharingu. Niestety, do tego trzeba się przyzwyczajać, chociaż jakiś czas temu wpadł mi do głowy pomysł związany z tym, niedoszlifowany ale co tam:
CipSoft mógłby wprowadzić blokadę postaci. Co mam na myśli? Otóż, jeżeli postać jest zalogowana +12h, to by zalogować się ponownie musi upłynąć jakiś czas, np. 24h. Oczywiście w przypadkach gier 1-3h (czy podobnym czasie) taka blokada by nie istniała. Ten sam mój pomysł trzeba jeszcze dopracować, ale wiadomo o co chodzi w ogólnym sensie. A gdyby jeszcze wprowadzić ogólny licznik, który mierzy ile postać spędziła w ogóle w grze od załozenia servera, to od razu byłoby widać tych "wytrzymałych" graczy.
Ale CipSoft na to nie wpadł, albo... uznał że to bezsensu.

Cytuj:
Oryginalnie napisane przez Dagfen
heh wiecie no tata mojego kolegi jest narazie bezrobotny i jak moj kolega idzie do szkoły to on mu treni skille -.-
Uhm, tacie gratulujemy pomyślunku. Jeżeli się nudzi, to niech założy swoją postać.

@Down: Jak można grać 16/h? A inne życie? Ile można siedzieć przed kompem? Sorry, ale jak bym nie wytrzymał 16 godzin gry non stop, nawet w deszczowy dzień. W każdym razie trudno...
__________________
Uważaj na siebie.

Ostatnio edytowany przez Quodion - 12-09-2005 o 23:44.
Quodion jest offline   Odpowiedz z Cytatem