Cytuj:
Oryginalnie dodany przez Raynold
....................
Teraz shielding: Mamy basen. Jeżeli basen zostanie napełniony, mamy awans. A basen ten może być napełniany koszykami. Każdy koszyk może pomieścić 30 chmurek (chmurek na nas, tzn kiedy przyjmujemy ciosy przeciwnika na tarczę). Każdy bloody hit (i ponownie: gdy my uderzymy przeciwnika!) uwalnia zawartość koszyka do basenu. I ta sama zasada: każda chmurka powyżej trzydziestej to strata czasu.
Oczywiście, basen jest większy, gdy chcemy awansować z 50 na 51, niż np z 20 na 21 (ale to oczywiste... )
------------------
Sir Raynold, pal lev 24 rośnie
|
Cze, jest jakiś przelicznik ilości koszyków potrzebnych do wypełnienia "basenu" dla konkretnych leveli? No bo jeżeli mam stać i liczyć chmurki powiedzmy przez 30 minut żeby dostać awans w shieldzie z 42 na 43 to już chyba raczej pójdę poexpić a skille i tak urosną
Ogólnie ciekawie zobrazowany przykład