Zobacz pojedynczy post
stary 26-10-2005, 20:25   #25
Duch Niespokojny
Moderator
 
Duch Niespokojny's Avatar
 
Data dołączenia: 10 09 2005

Posty: 2,348
Stan: Na Emeryturze
Brak ikony

Cytuj:
Oryginalnie napisane przez Gremlin
Jesli dojdzie do tego ze Orshbaala stanie sie "nudny" CIP powinien zajac sie scieciem graczy a nie dostawianiem kolejnych mocniejszych potworow.
Co rozumiesz przez "ścięcie graczy"?

Moim zdaniem istnienie takiego super potwora ma sens. Nie każdy potwór musi być do zabicia (vide: bazyliszek), a taka niepokonana bestia nadała by grze smaczku i bardziej przyczyniła by się do tworzenia klimatu fantasy. Kiedyś myślałem, że demony są super i trzeba mieć przynajmniej 200 lvl, żeby się z nimi mierzyć. Jakież było moje rozczarowanie, kiedy zobaczyłem filmiki, gdzie ludzie niewiele ponad 100 lvl na luzie solują demony (a wtedy demony były najlsilniejszymi potworami w grze).
Co do ww. bazyliszka - na forum krążą o nim różne plotki, domysły, legendy. Podobnie byłoby z tym superpotworem, a jeśli komuś udałoby się go zabić, okryłby się wieczną chwałą (a i loot by mu wypadł pewnie niezgorszy ).
Jeśli chodzi o większą liczbę questów - zdecydowanie tak! Poza tym powinny być one nieco bardziej skomplikowane, a nie tylko polegać na pokonaniu iluś tam potworków, przejściu bramki levelowej i zebrania trofeum. Pod tym względem Tibia jest niestety bardzo uboga i przydałoby się to zmienić.
Myślę, że dobrym pomysłem byłoby, na wzór singleplayerowych cRPG, wprowadzić punkty doświadczenia za wykonanie questu. Nadało by to dodatkowej atrakcyjności grze (choć może odebrałoby nieco realizmu, ale za dużo realizmu to też niezdrowo).

Ostatnio edytowany przez Duch Niespokojny - 26-10-2005 o 20:29.
Duch Niespokojny jest offline   Odpowiedz z Cytatem