Moje propozycje:
Imperial Warrior
HP: 6000
Exp: 10000
Taktyka: Zawsze stoi po skosie żeby nie można go bylo trafic z exori vis ani innych czarów
Walka: Najlepiej bić na dystans lub z runek
Odporności: Dobrze sie broni, ma bardzo silny atak i dobry pancerz. Odporny na truciznę.
Loot: Crusader Helmet, Knight armor, knight legs, bright sword, Vampire Shield, Sword Ring (rzadko), 0-300 gp
Imperial Archer:
HP: 4000
Exp: 12000
Taktyka: Ucieka, strzela 5 razy w czasie kiedy my bijemy tylko raz, bardzo silny atak, prawie niemożliwy do zablokowania, używa haste, potrafi strzelac z explo i z hmm, leczy sie powoli, ale mocno.
Walka: Puścić w niego paralyze zanim rzuci haste i podbiec jak najblizej i walić na maxa.
Odporności: Widzi niewidzialnych, odporny na energię i truciznę. Podatny na ogień.
Loot: Crossbow, self-repeating crossbow (taka kusza co strzela 3 razy na ture

), Blue robe, 0-200 bolt, 0-40 power bolt, boots of haste, 0-4 UH'y, time ring
Imperial Mage:
Najlepszy rodzaj jednostki imperium (imperial).
HP: 6000
Exp: 20000
Taktyka: Używa invisible, używa haste, widzi niewidzialnych, bardzo szybko się leczy, strzela z sd, hmm, explo i soul fire, rzuca UE i energy beam, w jednej chwili w połączeniu tych ataków może odebrać nawet 3000 hp.
Walka: Mimo odporności na ogień, rzucać GFB żeby anulować jego niewidzialność. Ma w miarę mało hp, więc warto też zabrać z ekipą palka i sorcka. Bardzo szybko ucieka, wiec pall i sorc walic z SD, a drugi sorc przy okazji UE.
Odporność: Wszystkie żywioły i widzi niewidzialny
Loot: Magic staff, skull staff, Thunder Hammer, Magic Plate Armor
Teraz seria słabszych jednostek:
Squire: (giermek)
HP: 100
Exp: 120
Taktyka: Powolny, atak łatwy do zablokowania, jednak łatwo przebija zbroję. Dobry do skillowania. Często spotykany w towarzystwie Knighta (to już groźniejsze). Łatwo na nim expić, ale w grupie bardzo niebezpieczny. Rzuca kamieniami.
Walka: Podbiec i zabić jak najszybciej. Na siedliska iść z GFB, bo 6 naraz może odebrać w jednej chwili nawet 200 hp.
Loot: Squire sword, chain armor, chain legs, brass legs i brass armor(rzadko)
Knight: (rycerz, lepsza wersja giermka)
HP: 800
Exp: 600
Taktyka: Jeździ na koniu, więc jest bardzo szybki, ma silny atak i dobrą obronę, poniżej 100 lvla nie ma szans przed nim uciec. Dobry do brania na SD. Rzadko strzela z łuku.
Walka: Knight: Najlepiej iść z dobrymi skillami i eq już na 20 lvlu. Uwaga, w grupach to śmiertelne zagrożenie nawet dla 40 lvl knighta.
Odporność: Ataki trucizną nie robią na nim wrażenia.
Loot: Knight armor, Knight Legs (obie rzadko), Fire Sword, Obsidian Lance, Crown shield
Court Hunter: (nadworny "hunter")
HP: 700
Exp: 900
Taktyka: Szybszy od dwarf guarda, a wolniejszy od GS'a, jeździ na koniu, strzela z łuku, ma słaby atak wręcz. Strzela 4 razy na turę.
Walka: Dobry do walki na dystans.
Loot: Bow, 0-200 arrows
King:
Bardzo silna jednostka, ale loot zaqchęca...
HP: 4000
Exp: 5000
Taktyka: Przywołuje knightów, używa haste, silny atak i dobra obrona
Na resztę nie mam pomysłów ;p;p