Zobacz pojedynczy post
stary 16-05-2004, 18:02   #10
Stu
Użytkownik Forum
 
Stu's Avatar
 
Data dołączenia: 27 02 2004

Posty: 110
Domyślny

Cytuj:
Oryginalnie dodany przez Karol ll
A co mnie to obchodzi, że ty masz coś innego? Załóż sobie sam temat i w nim napisz swoje problemy.
lol lol lol LOL^2!!
Dzięki Ci Karolu Drugi - dawno sie tak nie uśmiałem czytając posty na tym forum Motyw żywcem z jakiegoś filmu Barei. Hahahahaha..

Konkrety.
@Karol II: może nie zmieniasz rozszerzenia "to_może_być_wirus" na odpowiednie? Wydaje mi sie że to może być jedyny problem. A jeśli to co innego to sie poddaję.

@Litawor: mam klienta Tibii 7.26 (jak każdy zresztą..) i TibiCam 0.8.0, przeznaczonego do tej wersji klienta. Ty pewnie masz to samo. Komunikat o którym piszesz czasem pojawia się w momencie, kiedy skończyłeś oglądać jeden filmik i chcesz obejrzeć drugi, a przypadkiem klikniesz na "Activate". Chociaż zdarza sie, że nawet "play" kończy sie errorem. (Pomijam, że pojawia sie taż jeśli dasz "Activate" nie włączając klienta Tibii, bo to oczywiste, i wtedy wiadomo co zrobić ). W takim momencie ja robie coś takiego:
1. Zamykam wszystko (Tibie i TibiCam). Nie wiem czy trzeba...
2. Otwieram wszystko (jw).
3. Wciskam "play", "stop", i dopiero teraz "activate". I oglądam kolejne filmiki.
Pewnie można prościej, ale skoro to działa...

Pozdrawiam.
__________________
Do życia podchodzę z dystansem.
Stu jest offline   Odpowiedz z Cytatem