Temat: Faq
Zobacz pojedynczy post
stary 14-11-2005, 21:28   #241
Manrox
Użytkownik Forum
 
Manrox's Avatar
 
Data dołączenia: 06 11 2005
Lokacja: (brak informacji)
Wiek: 33

Posty: 104
Stan: Aktywny gracz
Profesja: Royal Paladin
Poziom: 95
Skille: 95/70
Poziom mag.: 20
Domyślny

A ja mam takie pytanie. Czy jezeli przyzwe sobie Fire Elementala, i zatakuje dragona, to FE bedzie uzywal tylko takich atakow zeby uszkodzic dragona? (explo)
__________________
Nick: (nie pokazuje bo się mnie czepiają że brzydki)
Profesja: Royal Paladin
Świat: Nie pokazuje bo jest tam tylko jeden polak z takim lvl RP (ja)

Gildia: zastrzeżone przez leadera
Skille: 95/70
Miejsce zamieszkania: Edron
Manrox jest offline  

PAMIĘTAJ! Źródłem utrzymania forum są reklamy. Dziękujemy za uszanowanie ich obecności.