Zobacz pojedynczy post
stary 18-11-2005, 09:40   #32
CaldO
Użytkownik Forum
 
CaldO's Avatar
 
Data dołączenia: 25 07 2005
Lokacja: Susz
Wiek: 40

Posty: 126
Stan: Niegrający
Profesja: Knight
Świat: Eternia
Domyślny

Cytuj:
Oryginalnie napisane przez Ranma
ktos tu pisal ze CiPsoft nie dopusci do strat. Straciłęm ponad milion. Reseta nie ma bo światy co maja save o 8 juz są po savie i nie było reseta. Rozmawiałem z tutorami z mojego śwaita wszystkim przykro i chcieli jakoś pomóc. Jak tylko poszedłem na antice. Tutor chciał abym przestało tym pisać i że to nie miejsce na takei rozmowy (pisałem na help chanel). Potem rozmawaiłem z Game Masterem. Jedyne co mi powiedział sumarycznie to: Nic nie mogę zrobić przykro mi. Więc wszyscy widzą jak CiPsoft się troszczy o swoich klientów. A wczoraj kupiłem premiowane konto. No cóż według CiPsoftu ta gra nie jest poto aby gracze się dobrze bawili, ale po to żeby CiPsoft robił kase.
Mogę dodać, że zawsze grałęm według tiia rules, pomagałem innym graczon, gadałem nawet z lowlevelami, pomagałem ludziom w questach, a moja opinia na eterni mówi sama za siebie. Lecz co może zrobić klient kiedy sprzedawaca ma go w dupie? Koszta sądowe powodują ze cała sprawa jest nie warta świeczki aby przenosić ją do sądów. A fakt, że CiPSoft odmawia pomocy świadczy tylko o nich. Tibia wyrabia sobie opinię wśród graczy i gier onlinowych. A ja napewno nie pozwolę aby to tak zostało. A jak CIpy nic nie chcą rekompensować. To ja im się odwdzięcze pisząc tym na wszelkich stronach o grach MMO.
Wasz bardzo smutny Ran~

Przykro Mi To wszystko co pisze Ranmayasha jest prawdą. Takich graczy jak on to ze świecą w ręku szukać (przynajmniej na eterni). Zawsze chętny do pomocy, zawsze pogadał, kiedy trzeba było to nawet siły użył żeby uratować mi dupsko przed PA

Ranma~ jeszcze raz przykro Mi...
__________________
CaldO jest offline